Music

środa, 31 października 2012

Halloween :D
Trick or treat ;p


Ajjjj uwielbiam ten co roczny klimat " HALLOWEEN" :P

Jest to jeden dzień z najlepszych w roku które uwielbiam ... Co rok chodzę zbierać cukiery :] Widocznie wciąż jestem dzieckiem i chyba jak do tej pory nie wydoroślałam z tej dziecinności  - przebierania , malowania i udawania mrocznych postaci :)
Większość osób ukończyło etap tego święta na 11 - 10 roku życia a ja ... :D No cóż Lubie to czego inni nie lubią ;] cytat O. ;p Dziś jest halloween mam nadzieję ze spędzę go wśród lubianych mi osób i spędzimy je lepiej niż w ubiegłych latach =d
Ale przykro mi że dużo osób wyrzuca przebrane dzieci z podwórka albo wręcz krzyczy że nie obchodzi tego święta " Czy tak dużo trzeba żeby zadowolić dzieci??? " Przecież parę cukierków to nie majątek ... ! A dzieci bardzo zadowoli :) No cóż miejmy nadzieję że to święto nie zniknie z naszego kraju tylko wręcz przeciwnie będą go obchodzili prawie wszyscy :**

I mam dla was coś modowego na halloween :)

spódnica H&M 79,90 zł,
top H&M 59,90 zł,
gorset Topshop ok. 100 zł,
opaska Topshop ok. 30 zł,
buty H&M 149,90 zł
spódnica River Island ok. 200 zł,
gorset Topshop ok. 100 zł,
opaska congee.pl ok. 5 zł, 
szpilki Mango ok. 250 zł, 
kopertówka Mango ok. 250 zł
spódnica River Island ok. 160 zł,
koszula Cubus 129 zł,
szpilki H&M 149,90 zł,
pierścionek H&M 19,90 zł,
maska ok. 3 zł congee.pl

Oczywiście ubrania nie są w stylu " chodzimy po domach ... ulicach .... po halloween " tylko na jakieś wyjście  :]

Pędzę szukać jakichś ciekawego make up :)

Życzę wam cudownych chwil z przyjaciółmi w ten przecudowny mroczny wieczór :)))))
I dużo słodkości <333333



Do zobaczenia udanej nocy ^^ Dzieciaki :*
Loveeeee <3

5 komentarzy:

  1. wesolego Halloween !! ja tez zbieralam cukierki :) teraz palaszuje slodkosci ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. a dlaczego w Polsce nie wszyscy miło przyjmą ? szkoda im cukierka??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może. Ludzie nie są przyzwyczajeni do tego typu świąt gdyby dawali to by brali ale dać nie dadzą ;/
      Miejmy nadzieję że kiedyś to się zmieni ! :)

      Usuń
  3. Halloween jest świetne. Śmieszą mnie czasem teksty trzynastek "jestem za dorosła, żeby się przebierać", a potem jako trzydziecha będzie płakać, że dzieciństwa nie miała.

    OdpowiedzUsuń