Music

czwartek, 25 października 2012

The worst disease is sorrow ;[


Cześć Kochani dawno nie miałam dla was takiego czasu .. chwili porządnego oddechu :( Choć nie mam czasu " nauka na kartkówkę " nie podaruje sobie dzisiejszego mojego cało tygodniowego wyżalenia .. ! Mój cały tydzień opierał się raz na szczęściu raz smutku ... byłam w poważnej załamce ale postanowiłam walczyć ... Dziś nie mam pojęcia jak .. ;/ Koleżanka wczoraj powiedziała mi przecudne słowa : "  Najlepsza rada jest taka żeby spróbować zapomnieć o chłopakach którzy nam się podobają tylko zająć się swoimi sprawami a później sami przyjdą "
Właśnie za wszelką cenę chce się do czegoś dążyć lecz ten ktoś idzie w przeciwnym kierunku :[
I nie tak łatwo jest zapomnieć nie myśleć o kimś kto nam się tak bardzo podoba ;/  Rada ???
Dziś dość ładny dzień oczywiście mój nastrój się wahał raz uśmiech i radość a raz smutek i przygnębienie .. być może po mnie tego nie widać ale osoba która mnie dobrze zna np : K. doskonale wiedziała kiedy mi źle :(


Motocyklowe botki połączone z szarymi, dekatyzowanymi jeansami, limonkowym swetrem i płaszczem w męskim stylu. Dodatkiem jest czarna torebka z ćwiekami.

buty Stradivarius - 249,90 zł, 
spodnie Cubus - 149 zł, 
sweter Cubus -129 zł,
torba Zara - 399 zł, 
szalik River Island ok. 75 zł, 
płaszcz Pull&Bear - 279,90 zł



Do jutra ;((((
:***** 

6 komentarzy:

  1. nawet nie wiesz, jak takie słowa potrafią motywować do dalszego pisania! dziękuję :*
    trzymaj się i nie poddawaj w tym, co chcesz osiągnąć :>

    OdpowiedzUsuń
  2. czaki popieram w 100 % a sagus nie bylo tego tak bardzo widac masz sie usmiechac bo jak nie to ci zyc nie dam i tak jak dzis glupie miny stroic bede wiec lepiej uwazaj ;)
    a na powaznie nie przejmuj nie jeden ci jeszcze w glowie zawroci <3 :* Jaguss

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się tym co się dziś stało, bo jutro na pewno będziesz uśmiechnięta ;* I wiesz o tym dobrze, że i tak sobie nie odpuścisz tak szybko, więc lepiej ciągnąć tą sprawę do końca :) Ale i tak w każdym razie nie jesteś z tym sama, i pomogę Tobie i sobie o tym zapomnieć i jutro i w sobotę ♥ K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej moja ty <3 Dziękuje :**** Tb najbardziej :) :*****

      Usuń