Music

poniedziałek, 1 października 2012

....:( ........ !

" Jesteś Bogiem "


Kochani byłam wczoraj w kinie na filmie "Jesteś Bogiem " . Film jest nie do opisania najlepszy film Polski jaki kiedy kolwiek widziałam . Wrażenia są ogromne wychodząc z kina nic się nie oddzywałam wogóle przez całą drogę do domu milczałam ... Najważniejszy jest koniec filmu najbardziej wzruszający ... :( Nie mogę opisać nic bo nie mam jak nie wiem za co sie zabrać za jaką część poprostu żeby te uczucia odczuć trzeba samemu ten film obejrzeć.Mogę tylko powiedzieć że film jest oparty na faktach autentycznych i całą akcją jest rozpoczynanie swojej "kariery" muzycznej "Magika , Fokusa , Rahima " ... Na prawdę bardzo bardzo polecam film robi takie wrażenie że brak słów ... ! Polecam !!!!!!


Możecie sobie także obejrzeć zwiastun zanim pójdziecie na film :
http://www.youtube.com/watch?v=BkMDaVh3kOQ


Polecam ..... ! 
Można także posłuchać ich piosenki na youtube :*
Do jutra :)

9 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę się wybrać na ten film! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. same pozytywne opinie slyszalam i cztalam o tym filmie...nie moge sie doczekac kiedy ujrze go na wlasne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzis pobilam rekord w dodawaniu komentarza - za 10 razem udalo sie :/
    prosze usun werefikacje obrazkowa to bedzie latwiej i szybciej dodawac komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem zwolenniczką takiego podejścia "obserwujemy?", ale masz fajnego bloga, więc w sumie- czemu nie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, jak się u ciebie "obserwuje"? Bo nie mogę znaleźć takiej funkcji xD

      Usuń
  5. nic nie szkodzi :)
    przed chwila wyslalam Ci maila ...

    OdpowiedzUsuń
  6. nie oglądałam tego nigdy, w sumie dosyć mnie ciekawi czy ten film jest fajny

    OdpowiedzUsuń