Music

sobota, 27 października 2012

Hey dear !!!! :*


Jestem .... Na szybciutko notka :P Bo jeszcze muszę pomalować paznokcie ... Już wszystko w sumie za mną o 9 sprzątanie które bardzo szybko poszło :) I potem zrobiłam sałatkę nie mogę uwierzyć że wyszła ..:D Mam dwie lewe ręce do kuchennej pracy jednak z niej w ogóle nie rezygnuje , z nudów nie raz z G. np : pieczemy placka który nigdy nie wychodzi :P albo jakiś pyszny deserek ajjjjjj odtoczyłam od tematu :] Nad sałatką spędziłam 1,5 godz hahaha =d a potem wypad z koleżankami na miasteczko .... zimnoooooo ;/ Po cudownych 2 godzinach wróciłam do domu i zaczęłam przymierzać sukienkę , buty itd ... I nie dawno sobie usiadłam :| I jak zwykle rozmyślam o nim ;/ .... Mniejsza z tym coś teraz dla was :*

Bluzka - KappAhl - 80 zł
Szorty - Amisu - 79.90 zł
Torebka - Aldo - 180 zł
Trampki - Convers - 200 zł
Bluzka - Mango - 139 zł
Leginsy - KappAhl - 145 zł
Torebka - Accessorize - 179.90 zł
Buty - Allegro - około 100 zł
Koszula - Mango - 139 zł
Top - Oysho - 49.90 zł
Spodniczka - Camaieu - 120 zł
Torebka - Aldo - 160 zł
Szpilki - Prima Moda - 200 zł

Chyba to są najwspanialsze komplety które jak do tej pory dodaje na bloga i to nie ja stwarzam te cuda i absolutnie nie podszywam się pod czyjeś autorstwa . Ja je wyszukuje a ubrania z nich szukam na stronce specjalnej na której są wszystkie sklepy i ceny ubrań :)

" Mało że się tak staram żeby w końcu zwrócił na mnie uwagę ..? , że myślę o nim po kilka razy na godzinę ,często o nim śnie .. tak mało ... ????? "

I tak na marginesie do K. i G. .. :P K. tak na przyszłość próbuj wchodzić do sklepu z złożoną parasolką a nie przeciskaj się z myślą że może jednak wejdziesz hahah :D "leżałam tam prawie na chodniku ze śmiechu " :***
Do zobaczonka <3
Kocham was :****

10 komentarzy:

  1. ja tak bym chciała tak szybko bierzmowanie mieć, a jakie imie wybrałaś? :D
    gratulacje, że ci się udało, ja do tej pory to sama nic nie upiekłam ani nic ;p
    świetne zestawy, każdy tak samo dobry, szkoda tylko, że w 1 nie ma długich spodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przestań z tą parasolką !♥

    OdpowiedzUsuń
  3. zestawy świetne, ale jak dla mnie za maaaało obcasów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy zestaw najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a jaka salatke wyczarowalas ? owocowa czy warzywna ?
    nie wiem ktory zestaw wybrac - wszystkie podpadaja pod moj gust.
    rozlozona parasolka wewnatrz pomieszczenia podobno przynosi pecha^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sałatkę warzywną z kurczakiem :P
      Oj to koleżanka ma problem :D

      Usuń
  6. czesc. a ja poprosilbym o meska mode biznesowa, jakis jeden, dwa komplety:) ciekawe zestawienie zestawow bedacych w dzisiejszym wpisie. pozdrawiam zaprasam do siebie. pozostaw jakis znak zebym mogl do ciebie na blog wrocic:)

    OdpowiedzUsuń