Music

środa, 24 października 2012

Szorty :P

Nie dawno przyszłam do domu obiadek mmmmm :P I weszłam na mojego cudownego bloga :)
Wczoraj byłam smutna ale .... przemyślałam to iii zacytuję :
"Niektórzy mówią że jestem uparta jak wół I wiecie mają w 100% racje niektórzy twierdzą że to źle ale w moim przypadku jest genialnie .. .! I wiecie co uwielbiam w sobie tą zawziętość ♥ Nie będę się rozpisywała bo to nie opisuję swojego życia ale przez tą moją cechę charakteru uświadomiłam sobie że za dużo wytrwałam i za daleko dobrnęłam żeby to wszystko zostawić i odpuścić będę walczyła do ostatniego tchu ♥ :*"  właśnie wczoraj zacytowałam te słowa koleżanką i te słowa dały mi otuchy i nie poddam się jeśli będę miała przetrwać coś bardzo trudnego to ,  to przetrwam <3 
Resztę cytatu zostawię dla sb :P :***

Dziś chce wam troszkę powiedzieć o szortach .. :)
Ostatnio bardzo spodobało mi się noszenie  szortów z luźnymi topami , bluzkami ... lub na taką porę ciepłymi sweterkami :] Mam dla was 3 komplety które totalnie mi przypadły do gustu są rewelacyjne niestety nic nie posiadam podobnego w szafie żeby się tak ubrać ;/
Do szortów możemy założyć ciepłe rajstopy z modnymi wzorkami " szukajcie na allegro "




Top - Bershka - 59,90zł
Szorty - topshop - około 170zł
Buty - C&A - 179zł
Bransoletka ... -
Bluzka - H&M - 62zł
Szorty - River Island - około 100zł
Okulary - Pull & Bear - 69,89zł
Lity - allegro - około 150zł

Bluzka- Sesst - 99zł
Szorty - topshop - 125zł
Okulary - Mango - 70zł
Vans - allegro - Około 200 zł
Bransoletka ... -

Uciekam <3 Kissss 
Oczywiście czekam dziś na " Anty fanów " :D :***

5 komentarzy:

  1. tylko uparci i zawzieci ludzie dochodza w zyciu do czegos...

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje chyba najbardziej lubiane stylizacje własnie tutaj ukazałaś:).
    Oj kochana anty-fani tzw. hejterzy uwielbiają dręczyć, jeżeli to tak wgl. można nazwać :) Na dzień potrafiłam mieć z 15 komentarzy od anty fanów. Powiedziałam,że nie będę tego akceptować jednak to w ogóle żadnego skutku pozytywnego nie miało. Na szczęście na razie mam spokój zobaczymy co dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa :) Postaram się teraz nie zważać na to uwagi niech piszą co chcą mają prawo :*

      Usuń