Music

czwartek, 11 października 2012

Hej :) 


Wybaczcie mi ze niestety jestem tak rzadko na blogu ale mam spotkania do bierzmowania , codziennie różaniec , naukę + odrabianie lekcji . Niestety jestem wykończona nie ma wolnej chwili żeby dodać nowego posta z ledwością znajduje dziś czas :(
Dziś chciała bym wam trochę o sobie opowiedzieć ponieważ jestem na blogu już 2 miesiące a kompletnie nic o mnie nie wiecie oprócz mojego gustu modowego :)
To zacznę wiec od tego ze jestem człowiekiem bardzo wrażliwym w szczególności na słowa :/
Jeśli ktoś coś do mnie powie ,  napisze wszystko biorę sobie do serca. Jeśli jest to miła rzecz  ciągle sobie to powtarzam, analizuje i bardzo się z tego cieszę nawet kilka dobrych dni jeśli jest to zła rzecz jestem bardzo smutna ciężko zbieram się po czymś przykrym i ciężko mnie jest pocieszyć trzeba mieć na prawdę mocne argumenty. Nie lubię kłamstwa powinnam to wymienić na pierwszym miejscu ! Wolę wiedzieć na czym stoję i co ktoś o mnie myśli niż być oszukiwana. Mam ogromne poczucie humoru każda rzecz potrafi mnie rozśmiać nawet do bólu brzucha albo cieknących łez .
I niestety ... Zaczynam robić się osobą smutną w sensie każda rzecz przykra doprowadza mnie do "załamki" - Siedzę zapatrzona , zamyślone nie chcę z nikim rozmawiać .. ;( Najchętniej wbijam się w ciche malutkie kąciki ... Niestety chyba wiem co jest powodem mojej nagłej zmiany myślenia i samej siebie .. :(

Na dziś już kończę za miesiąc może parę tygodni postaram się coś znowu napisać ale nie chce was zanudzać dlatego ze większość z was i tak tego nie przeczyta Bo jest to długa notka i nie każdy ma czas JA to doskonale rozumiem :)
Całuje was bardzo gorąco i myślę że w weekend coś w końcu dodam ciekawego :P Lveeeeee       "    ....    "


A to dla was :) Jeśli któraś z was wie gdzie kupić taką koszule to piszcie piszcie :****
Kissssssss - nie mogłam się oprzeć nie dodając jakiegoś outfitu :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz