Music

niedziela, 14 października 2012

Helppppppppp !

Dear help !!! 


Cześć dziś miałam dodać posta o czymś dla was ale niestety nie wyjdzie bo musicie mi pomóc :) 
Mam za niedługo bierzmowanie ;/ I muszę się jakoś na nie ubrać ;p Szukałam bardzo długo po internecie sukienek ale znalazłam tylko 2 i mam dylemat którą wybrać na razie głosy na sukienki to jest 2:2 i niestety nic mi to nie pomaga . Musicie mi pomóc wasza opinia na prawdę jest dla mnie bardzo ważna :* Dziś muszę wybrać którą wiec po prostu wejdźcie i napiszcie ta pierwsza czy tam druga Będzie mi na prawdę bardzo miło :* 

Nr 1 :

 Nr 2 :

Jeśli podoba wam się ta druga to też który kolor ładniejszy :) 

Proszę o opinie :******* Help ! ;D 
Loveeee :*

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog zapraszam do mnie marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś napisać coś do posta, a nie kopiuj wklej tylko...

      Usuń
  2. Ja osobiście nie lubię i źle się czuję rękawach takich jak ma sukienka nr 1 :)
    Ta druga mi się bardziej podoba. Kolor biało-czarny jest ładniejszy, ponieważ nie zlewa się tak jak cała czarna. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się podoba bardziej sukienka numer 2 z kolorem białym u góry, jest piękna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Numer 1 ! ;D
    hihi ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. druga ;) pozdrowienia:*

    OdpowiedzUsuń