Music

wtorek, 30 października 2012

Good day :)


Dziś bardzo dobry dzień  :) Fizyka <3.... " Dostałam 3 ! z kartkówki ... a nie mam o niej nic pojęcia :) " Ogólnie w szkole było dość fajnie ;> Zapomniałam wam o czymś wspomnieć na bierzmowanie dostałam przecudną bransoletkę srebrną ze słonikiem !!! <3 I jak na razie można powiedzieć że nowy słonik przeją szczęście po starym :] Wiem to takie nie logiczne dziewczyna w wieku 15 lat smęci o słoniu który po prostu wisi sobie  na tej ręce i nic nie robi jednak dla mnie jest to ważne . Nigdy nie miałam takiego szczęścia być może życie mi się troszkę zmieniło ale czuje jak by to on je zmieniał :] 
Ten słonik dla mnie bardzo dużo znaczy gdybym go zgubiła być może bym to strasznie przeżywała bo zrobił dla mnie więcej niż można sobie to wyobrazić ...Kiedyś napisze wam na blogu co tak na prawdę zmienił ale na razie jeszcze zostawię to dla siebie :) Chciała bym do kogoś napisać ale bardzo się boje :( ..... Ale wiara w siebie to podstawa K . :***** Nie odpuszczaj pamiętaj wież w siebie a dużo osiągniesz ja wierzyłam i dużo osiągnęłam , przynajmniej tak sądzę  :) :****

I dziś znalazłam dla was dużo sukienek :)
Przecudowne są :) Na studniówkę , weselę , kolacje , ważne uroczystości i dużo dużo innych ;]
To przeglądnijcie mi się bardzo spodobały sukienki o kolorze pudrowym zresztą wszystkie są urocze :)

 


sukienka H&M 229 zł,
sukienka reserved 139,90 zł
sukienka H&M 79,90 zł, 
sukienka New Look ok. 180 zł

sukienka Zara 399 zł, 
sukienka New Look ok. 170 zł,
sukienka Pull&Bear 179,90 zł,
sukienka Simple wzór
sukienka Zara 199 zł, 
sukienka Camaieu 199 zł,
sukienka Topshop ok. 250 zł, 
sukienka New Look ok. 180 zł
sukienka H&M 129,90 zł, 
sukienka River Island ok. 300 zł,
sukienka Bershka 159,90 zł, 
sukienka New Look ok. 150 zł, 
sukienka Topshop ok. 260 zł, 
sukienka H&M 149,90 zł, 
sukienka Zara 349 zł,
sukienka Mango 229 zł

<333333333 
Do jutra <3  :******

2 komentarze: