Music

poniedziałek, 22 października 2012

It hurts : (

Hej <3 
Lity .... :D

Przepraszam za moja wczorajszą nieobecność ale niestety okropnie dużo nauki .. :(
Siedziałam sobie wczoraj i tak myślałam że każdy z nas chciałby mieć nie tylko koleżankę przyjaciółkę ale też dobrego przyjaciela "chłopaka" który zawsze by był wsparciem. Nie tylko jako "chłopak" ale jako dobry kolega który zawsze pomoże , wysłucha doradzi ... , rozweseli :)
Niestety w wielu związkach słysząc "chodzenie ze sobą" to tylko pisanie na fb , gg czy tel .. ;/
Ludzie odłączają się od świata a przechodzą w dziwne skrajności życia ... :[ Powinniśmy wykorzystywać świat , być otwarci na ludzi nie chować się w domach i rozwiązywać w nich problemy :]
Dziś w szkole ok .. :) tylko mam okropny ból brzucha nie wiem czy dam radę jutro iść do szkoły nie mogę ustać 10 min ;( Z siedzeniem też są problemy "chyba zatrucie" :((((((
I mam znowu prośbę myślę sobie kupić lity ale nie wiem czy mój plan się powiedzie i prośba jest taka o doradzenie i konkretną opinie : Do czego będą pasować a do czego nie , który materiał lepszy ... które będą bardziej wydajniejsze piszcie wszystko co tylko mi radzicie :*

1 zamszowe  beżowe :

 2 zamszowe czarne :
 3 eko - skóra czarne :
4 eko - skóra  beżowe :
Sukienka na bierzmowanie jest czarna z koronką białą i lity chciałam dopasować mniej więcej do sukienki :)
To liczę na waszą pomoc i lecę zwijać się z bólu na łóżku :(
Love ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz