Music

wtorek, 16 października 2012

Raining and gloomy :( 

 

 Ajjjjj u mnie pada jestem zła moja cenna praca rano czyli " codzienne prostowanie " poszło całkowicie na marne moje włosy są pokręcone , mokre i brzydkie ! :( 
Mam masę nauki chemia , informatyka , niemiecki i do tego przecudny polski .. .! ach .. !
No ale nic nie mogę zrobić ... dzień nawet nawet choć w porównaniu do wczorajszego to było źle ... ale nie porównując może być :)  Wczorajszy dzień  bardzo mnie miło zaskoczył mam nadzieję że tego typu dzień jeszcze się powtórzy :*

 Malutki , skromniutki komplecik ;] 

Spódniczka - topshop - 200zł
Top - H&M - 140 zł
Lity - około 200zł
Torebka - zara 130 zł

Mmmmmmm przecudny !!!! chce ! :D
Do jutra,  jutro musi być "happy day" - i każdemu taki dzień życzę całuski Loveeee :)

 

4 komentarze:

  1. wooow te rzeczy są naprawdę przecudowne :)
    dziękuję Ci bardzo za komentarz, a co do litów to kupiłam je w moim miejscowym sklepiku w mieście, ale mają oni też allegro :) jak chcesz zakupić to podam Ci maila czy ewentualnie ich konto :D sklep nazywa się :HIGO a buciki te kosztowały 120 zł :)
    ja wytargowałam za 115 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lity to moje ulubione buty. Niestety, jestem jeszcze trochę za młoda, żeby je nosić :<

    OdpowiedzUsuń
  3. spać mi się chce strasznie mącisz słowami ale to chyba twój pierwszy blog dlatego daruje ci dogryzanie więc powiem tylko tyle idź się wyśpij jak wstaniesz to może żywiej będziesz pisała
    pozdro
    papiniek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Ci się nie podoba możesz ominąć mój blog i poszukać coś w swoim guście nie koniecznie krytykując mój blog ...

      Usuń