Music

sobota, 13 października 2012

love ! love ! love !!!!!!!

Ojejku :( 


Cześć piękny u mnie dzień za oknem - słoneczko ^^ ! Dziś od godziny 11:00 do 14:30 robiłam porządki w szafie ... ;/ Moja szafa jest wypchana stertą ubrań w których większość z nich nie chodzę ... I koleżanka mnie namówiła żebym nie myślała o sprawach osobistych i się nimi dręczyła żebym się czymś konkretnym zajęła i padło na moje 2 szafki najgorsze z najgorszych :( Wyrzuciłam około 40 bluzek ;p Trochę mi ich szkoda ale co się będą gniotły .. ;p - I efekty mojej ciężkiej wysiłkowej pracy są genialne ! jestem bardzo zadowolona i w końcu za coś konkretnego się wzięłam :D
Dziś post będzie o komforcie :)
Każda z nas lubi szpilki , koturny i wiele wiele innych rzeczy które są nie wygodne ale prześliczne !
Niestety większość z nas (nie mówię tutaj o sobie) rezygnuje ze sportu ... Wstydzi się wyjść na rower , rolki , pobiegać bo nie ma ubrań sportowych ... W dużym stopniu może być to prawdą ale pokaże wam kilka bardzo ciekawych kompletów które są niezwykle modne ale też bardzo wygodne ! I każda z was może mieć podobne ubrania i je skompletować :)
Od dziś będę starała się pod każdymi kompletami podpisywać cenę i sklep w którym można coś podobnego kupić :*

Szalik River Island ok. 80 zł, 
spodnie Cubus 149 zł, 
sweter H&M 79,90 zł, 
okulary Mango 79 zł, 
buty Bershka 189,90 zł
pasek Cubus 39,99 zł,
koszula Pull&Bear 139,90 zł, 
buty Bershka 399,90 zł,
szorty Pull&Bear 139,90 zł, 
zegarek River Island ok. 140 zł
kurtka Zara, 
okulary Topshop ok. 90 zł,
spodnie H&M 129,90 zł, 
top Pull&Bear 69,90 zł, 
buty River Island ok. 200 zł

Kissss :* :) Co sądzicie o modnym komforcie ???

5 komentarzy:

  1. świetne ;D
    zapraszam do mnie zaobserwuj, skomentuj ,oddzwięcze się to dla mnie ważne♥
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. szorty z Pull&Bear są urocze! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. u mnie też leży starta ciuchów nie wiadomo po co ;p stare, których nie noszę, ale leżą, bo leżą :D

      Usuń
    2. Hehehehe przy drobnych problemach i załamce zrób porządek to pomaga :p

      Usuń