Music

piątek, 26 października 2012

My sweetie lity <3

Hej jestem okropnie zmęczona dniem ... :( 7 godzin lekcyjnych dość szybko spadło , potem dom obiad ... I w końcu przyszła paczka a z czym ? ---- z Litami <3 są przecudowne .. Moje wymarzone czekane przez dłuższy czas, dość sporo się wykosztowałam i za niedługo noga mi urośnie iii ; / ale są warte takiej ceny :* <33333 Genialne ! Postaram się dodać mój pierwszy outfit w wolnej chwili choć nie wiem kiedy to nastąpi ale muszę wam je pokazać .... Po długim wy oglądaniu litów <3 Poszłam do kościoła na spowiedź po spowiedzi różaniec po różańcu sklep ... w sklepie nie miła obsługa nie rozumiem tego harmideru jaki panuje w sklepach brak obsługi 2 panie na jednym stoisku kolejki okropne co to jesttt  ????  Okropnie poszargałam sobie nerwy myślałam że jedną z babek zwyzywam przy ludziach ale wolałam oszczędzić sobie nerwów . A potem przecudne wieczorne wyjście z K. i G. :** było świetnie zwiedzanie cichego tajemniczego parku wieczorem .
Nie wiem czy w najbliższym czasie coś dodam bo mam bierzmowanie w niedzielę a jutro 9 rano sprzątanie całego kościoła ;/  Nudneee to co tutaj napisałam ale taki mój zabiegany dzień .. :(

I 3 kompleciki :

Bluzka - Topshop 150 zł
Spodnie - Stradivarius - 159.90 zł
Buty - Zara 250 zł
Top - Cubus 69.90 zł
Spodnie - ...-
Balerinki - Reserved 69 zł
Torebka - Accessorize 99 zł


Bluzka - H&M 68.90 zł
Spodnie - Troll 69.90 zł
Torebka - Reserved 120 zł
Lity - allegro 170zł


To do następnego razu =*

2 komentarze:

  1. pokazuj lity! ;) świetne zestawy :D już masz bierzmowanie ? :O ja dopiero za kilka miesięcy ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! ;3 Super blog! Świetne wpisy! *.* Zapraszam do siebie na: www.mautaax3.blogspot.com Pozdrawiam! :*:*

    OdpowiedzUsuń