Music

poniedziałek, 29 października 2012

Men's fashion 


Cześć :* Siedzę sobie teraz na łóżku z laptopem na kolanach i ciepłym czekoladowym cappuccino mmmm..... Dziś zrobiła sobie wolne od szkoły ze względu na wczorajsze bierzmowanie nie była bym dziś wstanie iść " nie mam odrobionych lekcji , nic się nie uczyłam". A poza tym jakaś jestem dziś strasznie senna :( Wczoraj nie było źle na bierzmowaniu myślę że wypadliśmy dobrze :) Niestety stanie 2 godzinne było okropnie męczące :( Tym bardziej że miałam lity <3 .... No ale bylo na ogół ok ;]
Dziś będzie coś całkowicie innego .. :) Nie dawno kolega spytał mnie czy będzie na moim blogu moda męska długo zastanawiałam się a może coś dodać :) Jednak jakoś brakowało mi natchnienia i czasu nie jestem aż tak bardzo zaangażowana modą męską prawie w ogóle nic o niej nie wiem żeby ją poznać no niestety musiałam troszkę poszperać w internecie i na różnorodnych stronkach jak na razie dodam coś zwyczajnego dlatego ze nie mogę pozwolić sobie na coś rozszerzonego ... Bo jak na razie mam mało pojęcia na ten temat ... Co jakiś czas będę dodawała notki z męską modą nie będzie to na co dzień ale kilka razy na miesiąc :)
To dziś zacznę od " Kolorowych rurek " . Najpierw wszedł ten trend w modę damską ... z czasem zaczęło się to także pojawiać u mężczyzn na początku były to tylko jakieś ciemne kolory typu granat , szary =] I skoczyło się na " niebieskim , bordowym , zielonym , czerwonym , beżowe itd "
Wiele osób uważa że jeśli chłopak umie się porządnie ubrać typu : rurki , jakaś bejsbolówka , i obcisły t-shirt to od razu "gej" . Jest to nie prawda chłopaki też umieją się ubrać !!!! I większości dziewczyn podoba się chłopak właśnie w kolorowych rurkach  :)



Do jutra :*


3 komentarze:

  1. Ja dziś też nie poszłam do szkoły, ale z powodu choroby :) Mi się podobają faceci w takich spodniach !

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie spodnie u chłopaków^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten facecik jest ... ach. Ideał *o*
    Ale te spodnie z ostatniego zdjęcia to już mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń