Music

środa, 17 października 2012

Heejjjj :)


Ładny dziś dzień taki pogodny - słoneczko ^^
Mmmmm uwielbiam takie pogody ... I dziś w szkole fajnie było :) ;p
Siedzę sb i jak zwykle myślę moje życie nie jest stworzone do szczęścia w miłości ale mam oparcie w szczęściu przyjaźni :) Gdy mam problemy koleżanki zawsze są ! zawsze mnie wspierają - w moich ostatnich kilku tygodni było źle ale one je polepszały , wszystko robiły żebym nie myślała o złym tylko właśnie o tym dobrym .! :* Jeśli właśnie to czytają to chce im bardzo podziękować że znoszą moje okropne problemy , moje ciągłe użalenia . Gdyby nie one być może do tej pory płakała bym i nie wychodziła z domu :( One to moje całe życie ubarwiają :P Kocham was dziewczynki dziękuje K. , O. , I. , G. , :****
 A dla was moi wierni blogowicze mam coś cieplejszego :]
Są to 3 komplety na mroźne dni ;/

Zestaw pierwszy : 
Czerwoną kurtkę połączona z granatowymi jeansami i butami Emu z ćwiekami. Dodatkiem jest czarna nerka, ciepłe rękawiczki oraz czapka.

kurtka Reserved 179,99 zł,
spodnie Reserved 129,99 zł,
buty Emu 349,90 zł, 
nerka Huba 130 zł, 
bluzka H&M 59,90 zł,
rękawiczki H&M 29,90 zł, 
czapka H&M 39,90 zł

Zestaw drugi : 
Szara kurtka zestawiona z rurkami w morskim kolorze, czarnymi butami na koturnach i pojemną, materiałową torbą. Całości dopełnia szary komin.

kurtka Cropp 199,90 zł,
bluzka Cubus 79 zł,
buty Pull&Bear 279,90 zł,
spodnie Cubus 99 zł, 
torba Pull&Bear 44,90 zł,
szalik H&M 39,90 zł

Zestaw trzeci : 
Kurtkę w karmelowym odcieniu połączona z bordowymi chinosami i ocieplanymi trampkami. Całości dopełnia kolorowa czapka z pomponem.

spodnie H&M 129,90 zł,
kurtka H&M 199,90 zł, 
sweter Pull&Bear 139,90 zł,
buty Stradivarius 149,90 zł, 
czapka Cubus 39,99 zł, 
rękawiczki Cubus 39,99 zł

Lece kochani obowiązki wzywają ;/ 
Czy oczami można powiedzieć wszystko ? Jak sądzicie? 
Do jutra :*

2 komentarze:

  1. Trzeci najlepszy !!!
    Ubrałabym się tak z chęcią do szkoły lub na spotkanie z przyjaciółmi :)

    OdpowiedzUsuń