Music

czwartek, 18 października 2012

:*** 


Cześć :] Wczoraj na fb dodając link mojego bloga byłam mile zaskoczona ile osób polubiło go :D
Mała niby ilość z punktu widzenia ale dla mnie ta mała ilość to dużo jestem bardzo zadowolona że ktoś go czyta :)
Dziś coś malutkiego o mnie ! =] Siedząc sobie  na religii tak się wciągnęłam co bym wam mogła napisać ... I poruszyłam sobie myśli ze nie jestem ideałem ... ;/ i zresztą nikt nie jest . Jetem raczej miłą osoba , nie potrafię skrzywdzić kota - klapnąć go w tyłek a co dopiero człowieka . Nigdy nikogo za wszelką cenę bym nie wyśmiała .. nigdy ! Jeśli ktoś by mi coś ważnego powiedział potraktowała bym to na poważnie ! I z mojej strony to tyle :***

Lity <3 .. .!
Koszula - H&M- 59.90zł
Spodnie - Top Secret -99.90zł
Kapelusz - Oysho- 70zł
Torebka - pull & bear - 89.90zł
Buty - lity - 300zł
Bluzka - sesst - 150zł
Top - topshop -60 zł
spodnie - H&M - 80zł
Buty - lity - około 200zł
Torebka - River Island - 150zł

T- shirt - pull & bear - 49.99zł
Spodnie - KappAhal - 129zł
Buty - lity - 230zł

Nie podałam cen kosmetyków oraz biżuterii :>
I dla ścisłości ceny które podaje i sklepy są podobne do kompletów nie są identyczne <3
Idę na różaniec a potem miły spacer po parku ;D

Całuski ..... :*

5 komentarzy:

  1. przeczytalam ... i wedlug mnie jestes idealem!!
    milego spacerowania po parku !!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziwna jesteś nie wierzę w to co mówisz na pewno kogoś wyśmiałaś a na onecie kiedyś czytałem że jeśli ktoś się tak chwali to w rzeczywistości jest inaczej
    olo ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znasz mnie na tyle żeby coś o mnie sądzić :)
      Nie chwalę się po prostu mówię jaka jestem - mam prawo ! ;]
      Nie będę zważała na twoje słowa choć kilka notek wcześniej wspomniałam że jestem osobą która bierze sb słowa negatywne do serca ... I to co na " necie " piszą nie zawsze jest prawdą !
      I nie wiem skąd takie bez pod stawne wnioski o mojej osobie ... ??? :(
      Pozdrawiam =)

      Usuń
  3. pierwszy najbardziej mi się podoba :>

    OdpowiedzUsuń
  4. OOOJ te rurki koloru burgundy a z ostatniego zestawu bluzeczka i zegarkowe love <3

    OdpowiedzUsuń