Music

wtorek, 23 października 2012

;(


I  było się tego spodziewać znowu powrócił do mnie smutek. Dziś było rewelacyjnie w szkole nie mogłam się nacieszyć ... W-f ... ;o cudowny prawie do ostatniej minuty końca lekcji .. tuż przed kończącą się lekcją w-f  5 minut przed usłyszałam takie słowa ze mnie zwaliły z nóg i co moja cudowna piękna nadzieja i wiara w siebie wygasła ... Dlaczego życie umie zaskoczyć cudownymi chwilami - parę tygodni i wszystko zniszczyć ???? :( Być może jestem za bardzo przewrażliwiona ale wiem jedno że kobieca intuicja jest nie zawodna ... ;/ Plus zaskakujące krytyki bloga .. ? A może coś na deser ... :( Była bym wdzięczna gdyby ktoś mi dziś poprawił humor .... !


Buty - allegro - około 80zł
Spodnie - Reserved - 99zł
Top -KappAhl - 54,90zł
Czapka - Cubus - 29,99zł
Zegarek .. -
Bluzka - Oysho - 79,90zł
Szorty - River Island - 149,90zł
Trampki - Topshop - około 80zł

Koszula - KappAhl - 69,90zł
Spodnie - Mango - 169,90zł
Top -  Topshop - około 40zł
Trampki - Topshop - 60zł
Bandamka - allegro - 10zł
Lakier .. -

Do jutra ........ ;[
O mamy i deser skończyła się aukcja litów ... ;(((((((((((((((((((((((((((((( !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 komentarze:

  1. Nie martw się wszystko się ułoży :)
    A komplety są przecudowne !:)♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie nieraz zrobić takie inspiracje, do mnie najbardziej przemawia druga ♥

    OdpowiedzUsuń