Music

piątek, 12 października 2012

Cześć :(

Undergrowth ...

Dziś miałam siedzieć z gorącom herbatką i ciepłym kocykiem i opłakiwać smutki .... :(
Tylko niestety nie mam kiedy ;/ Myślę że jeszcze dziś to zrobię tylko na razie mam mały tłok w domu ;/ Dziś w szkole udawałam uśmiechniętą , zadowoloną itd ...Niestety tak w ogóle nie jest - jestem przytłoczona smutkiem , samotnością i jedynie koleżanka wie o wszystkich moich problemach ale to mi nic nie pomaga ;(
Jestem przygotowana na parę dni z góry z dodawaniem postów ale niestety nie wiem czy dam rade je wstawiać codziennie ! Ale z całych sił będę się starała :*
Mam dla was dziś notkę o " Runo leśne " . Wszystko wchodzi w modę motywy galaxy na bluzkach , spodniach .... na legginsach gazety (o których wspomnę za niedługo ) , i na prawdę dużo dużo innych ... Ale dziś chce z wami podzielić się drzewkami ^^ Runo leśne samo przez się mówi o co mi tutaj chodzi otóż wyczytałam w gazecie ... Glamour wspaniałe bluzki z pniami drzew , lasem jest niebywale genialne :) Komponuję się z tajemniczością , spokojem ...



Co wy o tym sądzicie ? Bo mnie się na prawdę podoba :)
Czy warto zaryzykować w sprawie miłości ???

3 komentarze:

  1. w sprawie miłości zawsze warto zaryzykować !!:)
    zachwycające leśne motywy - bardzo,ale to bardzo mi się podobają!!

    OdpowiedzUsuń
  2. straszne jest to, że czasem trzeba ukrywać prawdziwe uczucia..
    a bluzki bardzo mi się podobają, nie pogardziłabym jedną z nich ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz, gdzie można takie bluzki znaleźć ?

    OdpowiedzUsuń