Music

piątek, 19 października 2012

Burgundy color ^^


Ostatnio dostałam nie miły komentarz do notki i bardzo mnie zdziwił miałam się tym nie przejmować ale coś mnie jednak tknęło i mnie drażni ... :( Staram się jak mogę być miłą i życzliwą osoba jednak ludzie oceniają  mnie bez jakich kolwiek podstaw .. ;/ Tak w prawdzie nikt mnie nie zna na 100% oprócz  może G . K. i I. .... Nie raz mogę rzeczywiście okazać się niezbyt miła ale to tylko gdy ta druga osobą jest wobec mnie nie w porządku ... Mój wiek to wiek bardzo ciężki w tym wieku zaczynamy wszyscy dorastać i się zakochiwać :) Ale charakter człowieka pozostaje , może minimalnie się zmienia wiec piszę prosto i wyrazie " Nie oceniajmy ludzi po pozorach" !!!!

I dziś ruszę temat kolorów ;] Kolor bordowy stał się bardzo modnym kolorem jesieni ! 
W każdych sieciówkach i sklepach możemy spotkać różne rzeczy z odcieniami bordowymi. Kolor ten nie współgra ze wszystkimi kolorami ale można go dopasować z kolorem jak najbardziej bieli szarości , czerni :)  Mam dla was 3 kompleciki :

spodnie Cubus 99 zł,
buty Pull&Bear 179,90 zł,
koszula Pull&Bear 99,90 zł, 
torba Zara 169 zł, 
naszyjnik New Look ok. 40 zł
żakiet Bershka 199,90 zł,
szorty Pull&Bear 139,90 zł,
buty Bershka 269,90 zł,
torba Zara 299 zł, 
top H&M 49,90 zł
spodnie H&M 79,90 zł,
bluzka Cubus 79 zł,
torba Zara 469 zł,
buty Mango 369 zł, 
pasek H&M 39,90 zł

Pierwszy komplet dla mnie przecudny !!! :p
Jutro nie wiem czy dam radę wstawić notkę ponieważ mam dużo planów i nie wiem czy znajdę czas :( 
Ale pojutrze postaram się nie zawieść ... Dziś wspaniały dzień nie napisałam na początku .. :) 
W szkole całkiem ok po szkole jeszcze lepiej .... :*** 
Gdy widzę jedną osobę ... Mój dzień poprawia się na cudowny .. :]
:) ale to już pozostawię w tajemnicy <3
Idę spać kochani ... Słodkich snów i Jak napisałam powyżej "Nie oceniajmy ludzi po pozorach "
Lepiej poznajmy ją od tej dobrej strony niż osądzajmy ... 
 Kissssss :*************** :************* :**************

8 komentarzy:

  1. spodnie w ostatnim zestawie są urocze! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubie bordowy kolor- zestawy sliczne !!:) masz raje! nie oceniajmy ludzi po pozorach!!

    OdpowiedzUsuń
  3. http://avolley.pl/Koszulki-z-nadrukami---7 koszulki zamówiłam tu ;)
    ja niestety mam taką osobę w klasie, która mnie ocenia nawet ze mną nigdy nie rozmawiając. -.-ludzie to idioci...
    zestawy są świetne, ten 1 - po prostu cudowny! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zestawy :) mi szczególnie podoba się pierwszy .

    zapraszam do mnie dopiero się rozkręcam ;3 http://invisible-butterfly.blogspot.com/2012/10/tego-jeszcze-nie-byo.html

    OdpowiedzUsuń