Music

sobota, 6 października 2012

Dr. Martens :) 


Cześć ... :* Dziś ładna pogoda w województwie świętokrzyskim ! :) Możemy cieszyć się pogodą i ją w pełni wykorzystywać ;]
Dziś przygotowałam dla was Buty " Dr. Martens " Są to Glany o różnych kolorach i wzorach ... Mają bardzo ciekawe szycie są szyte grubymi nićmi widoczne na całym obwodzie buta :)
Koszt oryginalnych Glanów wynosi około 400 zł a podróby około 150zł :p








Śliczne !!! ^^

  • - wytrzymałość (100%)
  • - wygodne (67%)
  • - stabilność (59%)
  • - stylowe (50%)
  • - ładne (42%)
  • - oddychający materiał (9%)
Szukajcie na allegro , szafa.pl , i w innych sieciówkach  :) 
Kiss :*  

11 komentarzy:

  1. w sumie ja jakoś za glanami to nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są całkiem fajne ale ja wolę vansy lub conversy. :) Ale to moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Okropnie podobają mi się martensy, głównie jednokolorowe kolorowe. Ale chyba nie na moją kieszeń, więc na razie glany muszą mi wystarczyć xd.
    Pozdrawiam :) / http://nathiewheel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. a to nie są czasem martensy? ;)
    szczerze mówiąc to mi się w cale takie buty nie podobają, a tym bardziej glany, nie mój styl :D

    OdpowiedzUsuń
  5. w zachodniopomorskim wręcz przeciwnie - pogoda okropna :((
    ten płyn do prostowania jest z firmy Marion i nazywa się Płyn do prostowania włosów ;p
    polecam na prawdę, świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Pozdrawiam :* I zaraz wpadam na twój blog :p

      Usuń
  6. Mi się one bardzo podobają, niestety nie stać mnie na tak drogie buty :<
    Wpadaj do mnie. Zaobserwuj, jeśli ci się spodoba, a się odwdzięczę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne buciki :) ja bym wybrala w kwiatki ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Jednak wolę trampki :)

    Obserwuję i mam nadzieję, że wpadniesz i do mnie :)

    Będzie mi bardz miło gdybyś zaoobserwowała . ;>

    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń