Music

niedziela, 30 września 2012

....... :* .......... :)

Shoulder bag :) 


:**** Hej niedziela jeden dzień w całym tygodniu który lubię najbardziej :p Nie mogę uwierzyć mój blog założyłam 2 miesiące temu jestem w szoku ... Dlatego ze mam dużo osób przypadkowych komentujących ... za co im bardzo dziękuje - oglądających ... :* Nie mogę uwierzyć że taką małą namiastkę siebie oddaje na blog i dużo osób chce go czytać ... I coraz więcej was jest w miarę wyrabiam w komentowaniu i czytaniu jeśli was będzie więcej , i więcej będę strasznie zadowolona tylko proszę o zrozumienie jeśli nie skomentuję dziś to jutro jak nie jutro to pojutrze :) 
Dziś znalazłam dla was torebki na stronie która jedna blogerka dodała sklep do swojego postu i zajrzałam do tego sklepu. Są trzy kolory torebek zółta , beżowa i różowa. Bardzo są pojemne i niezwykle skromne ^^ Są dość drogie bo kosztują 145,00 € .. ;/ Ale jeśli któraś z was by chciała link proszę napisać z chęcią wyśle :) 



Te 2 pierwsze są bardzo bardzo  ładne :)
See you soon :* <3

2 komentarze: