Music

piątek, 14 września 2012

Achhhhhhhh ! Lorissy...

Achhhhhhhh ! Lorissy...

Nie wiecie co za cudny dzień mnie spotkał ... ;****** <3
No tego się nie da opisać ale był kochany <3 wspaniały , który długo zostanie w mojej pamięci .. .;p Oby więcej takich ;) <33333 No dobrze koniec tego przejdźmy do rzeczy dziś mam dla was buty Lorissy . Niby proste buty "szpilki jak szpilki" aleeee ... mają ćwieki które są niebywale modne i podkreślają całego bucika ;) Te szpileczki wyszczuplają nogę ^^ Można znaleźć różne kolory np: brązowe , czarne , zółte , srebrne i wiele wiele innych ;) Cena na allegro to około 150 zł firmowe kosztują około 500zł jak kiedyś patrzyłam niestety teraz obecnie na allegro nie mogę znaleźć ale można zobaczyć na szafie.pl wpisując tylko np " Szpilki z ćwikami " :) Szukajcie szukajcie :*





To ja sobię idę a wy oglądajcie :* <3
KISS :*

3 komentarze:

  1. to coś dla mnie :D śliczne są, ale moim zdaniem trochę za dużo ćwieków ;) cena oryginalnych jest przerażająca! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkim, całkiem :D Ale tak na serio to są extra!

    Zapraszam - hellomartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń