Music

środa, 26 września 2012

:))))))))))))

Overknees :)


Hejjjj :*** Jejku ale dziś mi dzień sprzyja .. słoneczko , energia , uśmiech , iiii radość ! Jakiś czas temu kupiłam sb na straganiku odpustowym bransoletkę z słonikiem  ... Stwierdziłam że może mi pomoże w szczęściu i wgl ... Zaczęłam go nosić i skutki są rewelacyjne ... ale kilka dni temu zaczął mi się zrywać sznureczek i się w końcu zerwał . Nie nosiłam bransoletki około 4 dni i wszystko mi się waliło .. ;( Dziś założyłam od nowa i jest na prawdę świetnie przecudny dzień z nowymi przygodami i szczególnie nieziemskim szczęściem .. Dziwne nie sądzicie ? Nie wierzyłam w coś takiego ale po moim doświadczeniu zaczynam wierzyć i nie będę się jak na razie rozstawała z bransoletką :D
To na tym tyle dziś mam dla was "overkness" czyli zakolanówki .. :) Przecudne do noszenia na gołe ciało lub na rajstopy .. pasują do spódniczek , spodenek :) Cena to około 10 zł plus przesyłka :p kolory : Czarny , beż , szary , brąz ,... itd :) Szukajcie na allegro :*



I jak wam się to podoba bo ja już powoli chyba będę myślała nad takim zakupem jest to nie wielka cena a na prawdę można zrobić z nimi super stylizacje :) Pozdrawiam :***

2 komentarze: