Music

sobota, 22 września 2012

cześć :)

Cześć !!! :>


Ładny dzień a ja siedzę pół dnia z laptopem na nogach i stertą chusteczek koło siebie ...
A tak wyszła bym sobie na spacerek z koleżanką i porobiła kilka zdjęć , ale jest to w tej chwili nie możliwe przy moim przeziębieniu nie da rady ;(
No ale złe minie a przyjdzie dobre :) Mam dla was jesienno - zimowe buciki które znalazłam na allegro tym razem ja nie koleżanka ;p Są w 100 % w moim stylu ciekawe jak wyglądają na żywo ..
"Botki militarne" Kosztują 60 zł + 13 zł przesyłka ... Pasują do : sukienek , płaszczyków , rurek , spódniczek , leginsów itd ...:)



To uciekam na herbatę ;p
A wy komentujcie :*
Lovvvve <3

3 komentarze:

  1. dziękuję bardzo za miłe słowa ;)
    śliczne buty <3 zdrowiej!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ja osobiście wolę brązowe, ale te też są całkiem niezłe ;)
    hellomartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń