Music

sobota, 29 września 2012

:D !!!!!!!!!! :*

Cześć kochani ! 


Ciężki tydzień za mną - weekend średni ... ;/ Co dobre było minęło  i przybyło złe ... No ale mam nadzieję że szybko minie .. :* Kilka postów wcześniej wspominałam o moim słoniku ^^ Który zawsze jest przy mnie i mi pomaga z moim kiepskim szczęściem . Postanowiłam się z wami nim podzielić i wam go pokazać .. :) Zdjęcia nie są takie jak bym wam chciała pokazać nie dokładnie ale mniej więcej go widać .. ;p Jutro postaram się dodać post o jakichś nowościach albo znaleziskach modowych :P

:*** Kocham go <3 I zrobiłam kilka zdjęć w parku ... ale tylko 2 mi wpadły w oko :)


To ja uciekam chyba muszę się jeszcze zaopatrzyć w zawieszkę symbolizującą "miłość" bo szczęście mam jeszcze tylko miłości brak :P Papapa :* <3

3 komentarze:

  1. ładne zdjęcia :D fajny ten słoniczek ;p czekam na kolejne posty ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny slonik :) nie martw sie,milosc przyjdzie sama nieproszona :)

    OdpowiedzUsuń