Music

niedziela, 23 września 2012

I love life !!!!! 

Hej nie wiecie jak dużo człowieka może spotkać. Głupi jeden dzień a tak zaskoczy :* na taki dzień czekałam od dawnaaa :) I wiecie co przed tym użalałam się nad życiem ... ale teraz absolutnie tak nie będzie jak się nie cieszymy z życia i szczęścia nic nas w życiu nie spotka :/ Od dziś patrze na świat inaczej , choć będą gorsze dni będę czekała na te lepsze .. <3 Kocham :****
Dziś mam dla was apaszki które ostatnio stały się bardzo popularne
"z flagą " szczególnie Wielkiej Brytanii albo USA. Koszt powyżej 35 zł ;/ Nie jest to cena niska ,a wręcz wygórowana ;/ Apaszki szukajcie na allegro , szafie , H&M ,itd :)




Kocham was <3 Dziękuje K. i O. za moje kapryśne dni i użalanie się nad sobą .. :* I że byłyście przymnie Moje kochane :****** 
Do zobaczenia -  :) CIESZMY SIĘ CHWILAMI NASZEGO ŻYCIA !!! ;P
KISSSSSSSSS :*

3 komentarze:

  1. apaszki same w sobie są fajne, aczkolwiek rzygam już tym motywem flagi :D wszędzie to jest. :)

    OdpowiedzUsuń