Music

niedziela, 16 września 2012

Nite walk :p

Nite walk :P


Witam , co u was ? U mnie wczesny poranek ;/ nie wiem nie mogę spać coś mnie męczy i chyba wiem co .... :( Może wszystko się wyjaśni :) Dziś mam dla was znowu buty :) Jestem zwolenniczką butów , szczególnie szpilek , koturn itd :D A więc przejdźmy do celu .. Mam dla was buty Nite walk , są to buty na koturnie w tym że bez pięty :P I jak zwykle są z ćwiekami ale dla tych co nie gustują w ćwiekach są i bez ;p  Nite walk kosztują w granicach 170 zł w górę . Jak zwykle kolorów jest bardzo bardzo dużo więc jest w czym wybierać =) - jest nawet panterka i zebra ;p





Więcej zdjęć możecie poszukać na google :)
Buziaczki :* :* :*

2 komentarze:

  1. fajne, ale ja chyba nie odważyłabym się ich założyć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podobają te jasne, ale jeszcze nie noszę butów na obcasach :)
    zapraszam - hellomartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń