Music

wtorek, 25 września 2012

:*** !!! :)

:) :****


Cześć ... :) Dodaje post choć tak w ogóle nie miałam ochoty jestem codziennie na blogu ale nie zawsze mam czas żeby dodac post :( Jednak schodzi za nim coś dodam ... No ale nie mogę sie odłaczyc na tydzień i dopiero dodawać w weekendy muszę choć 2- 3 raz w tygodniu cos dodać :*
A więc dodaje coś malutkiego <3 Ostatnio chyba sie powoli przerzucam na Hip-hop choć w moim przypadku jest to nie prawdopodobne zawsze Pop i nie było mowy o niczym innym , jednak rozmawiałyśmy ostatnio z koleżanką o nowym filmie który pojawił się w kinach "Jestem Bogiem"
Nie zwykle zainteresował mnie ten film i postanowiłam pogrzebać jakie maja piosenki dość są dobre ... powiedziała bym lepiej genialne w tym leciała kilka dni temu piosenka Grubsona... I mi totalnie odwaliło lecz nigdy nie zapomnę o cudownym Popie :)

To mam dla was piosenkę Grubsona zobaczcie :
http://www.youtube.com/watch?v=I2ae0uXGJbU  ---- Jest dość śmieszna ale wpada w ucho :)

Idę do zobaczenia wkrótce :*

1 komentarz:

  1. moim zdaniem jest źle ujęte i zbyt daleko ^^
    ja ogólnie to słucham samych nowości i tego co w ucho wpadnie, ale niektóre piosenki np. Grubsona są nawet fajne :D

    OdpowiedzUsuń