Music

sobota, 15 września 2012

Lordsy ... :D

Lordsy ... :D

Hej ... :) Jejuśku wczoraj taki cudny dzień dziś trochę nie za bardzo mam tyle lekcji i nauki ze nie wyrabiam ... No ale muszę znaleźć czas na przyjemności ;p
Dziś post o lordsach znalazłam je przez przypadek oglądając buty na google ... Wyszukałam kolory , ceny itd .. :) Kolorów jest pełno bo są to balerinki , a balerinki przeważnie dużo kolorów zawierają i są z ćwiekami :P ale też i bez ... ;p Odróżniają się od innych balerinek bo mają taki język na samym przodzie zresztą sami zobaczcie :* cena na allegro to około 70 , 60 zł
Dziś nie mam weny do pisania wybaczcie :*





Nie które mi się nie podobają ale te pierwsze są cudne ;p
By tomorrow treasures <3 <3 <3

2 komentarze:

  1. mi się bardzo podobają te 1 :D i zamierzam sobie jakieś takie kupić ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No są śliczne patrzyłam na allegro ale takich samych nie ma ;/

      Usuń