Music

czwartek, 1 listopada 2012

My first outfit :P

Hej :] Już wczoraj zaczęłam pisać ta notkę bo nie wiedziałam czy się wyrobie ;]
Wczorajszy dzień a raczej wieczór hymmmm.... zaplanowałam go choć wgl nie wypalił nie było nic co miało być ... ale za to wszystko wyszło spontanicznie. Z domu dopiero wyszłam o godzinie 19 :) I się zaczęło nieziemsko :P Najpierw pysznyyyy deser u G. Cudowny <33333 - dziekuję. Po tym cudeńku wyszłysmy na miasteczko było na prawde świetnie ;] Wyszłyśmy samę ale było dość miło i zabawnie ... obmawiałysmy stroje na halloween :P "G. hahahaha dynia ... pametaj o siateczce :D"
Ogólnie wtoczyłyśmy w temat że Halloween powinno być obchodzone w Polsce ! Przecież to tylko miła zabawa która jest tylko raz do roku ... No ale my nic na to nie poradzimy czas pokażę co się w kraju zmieni :) I mój wczorajszy dzień podkreślam za najlepsze Halloween jak do tej pory Dziekujeeeeee <3. A co do dzisiejszego dnia no to nie ma co pisać zaraz ubieram się , maluję prostuje włosy i idę na msze a potem czas pokaże. Uwielbiam chodzić wieczorami na cmentarz i zapalać świeczki na grobach żołnierzy im też powinno należeć się jedna świeca "Więc nie zapomnijmy o nich i odwiedzajmy ich groby w końcu oni poświęcili za nas życie "


Kamizelka - Bersha - 189.90zł
Bluzka -Mango - 139zł
Spodnie - Stradivarius - 159.90zł
Kozaki - Emu - około 500zł

I stworzyłam dla was malutki outfit :)
Niestety zdjęcie jest małe - "robione w paint " i niestety nie jestem w tym dobra :D
No ale miejmy nadzieje że się w prawię i za niedługo coś wstawię :)
To ja uciekam postaram się jutro , ewentualnie pojutrze napisać o moim szczęściu które ostatnio zaczęło mi towarzyszyć więc zapraszam :)
Do juterka pa pa pa :****

2 komentarze:

  1. Świetny stój ! Ja nie obchodzę halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie bluzeczka jest rozmiaru typowego S :) a spodnie tak samo, ja mam M i spodnie są na mnie za małe :)

    OdpowiedzUsuń