Music

sobota, 17 listopada 2012

Goodbye bloggers :*

Cześć Kochani ! :*
Chyba na jakiś czas będę musiała zostawić  bloga w samotności. Niestety życie mi się wali wraz z nim nie mogę nic napisać na blogu :( Również z tym ciąży się brak czasu. Jak to się mówi raz z górki raz pod górkę :[ Niestety teraz mam pod górkę i chyba nie tak łatwo zanim wyjdę pod nią i będę z niej schodziła. Dziwna teza ale walka dla mnie przestała nagle istnieć - zamarła , nie mam kompletnie siły. Nigdy w życiu tak źle się nie czułam ... !!! Każde słowo biorę sobie całkowicie do głowy myślę kilka razy dziennie .... Nie wiecie jak przykro mi go jak na razie opuszczać ale nie mogę się męczyć. Chce kiedyś , kiedyś powrócić z pełną motywacją. Czytać wasze blogi o wiele chętniej niż jak do tej pory .Blog był dla mnie codziennością oddawaniem każdego dnia siebie,  przekazywania tego co lubię i co chce wam pokazać ... Myślę że łatwiej odpocząć , pomyśleć , zastanowić się nad wszystkim i kiedyś wrócić :] Być może szybciej  poukładają się moje sprawy niż myślałam i wrócę ale w to wątpię.
I na zakończenie dodaję notkę już na Andrzejki :

Dekatyzowane, szare jeansy zestawione z czarną koszulą z ozdobnym kołnierzykiem i krótkimi botkami. Dodatkiem jest torba z frędzlami i bransoletka.

Cekinową spódniczkę połączona z białym t-shirtem i butami na szpilce z dużą ilością ćwieków. Całości dopełnia zegarek w zwierzęce wzory.


Dziękuje bardzo że byliście w moich ciężkich chwilowych chwilach :* 
Za komentowanie i za samo bycie ♥♥♥ 
Do zobaczenia jak najszybciej Kochammm was ! <3 
Kissssssss !!!!!!!!

19 komentarzy:

  1. Tylko się nie poddawaj! :) Walcz! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ejj... Ja tego nie lubię :(
    Klaudia... weź się w garść !
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. klaudusia nie wkurzaj mnie nawet teraz gdy się przyzwyczaiłam do wchodzenia tu ty rezygnujesz na jakiś czas to jakiś żart prawda?!
    klaudia tak jak k mówi nie tchórz pożycze ci rower to lepiej będzie ci wyjechać do góry nie poddawaj się też tak nie raz mam ale N i N dają mi kopa i od razu lepiej nie poddawaj się to 1 i nie ostatni raz ! też wczoraj miałam załamkę bo go nie widziałam ale on sam napisał do mnie i od razu było lepiej kochany jest ten mój M
    całuski
    J :****

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 zestaw bardziej mi się podoba, chociaż zwykły biały t-shirt zamieniłabym na koszulę mgiełkę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zestawy, nie zostawiaj bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że szybko wszystko sobie poukładasz i wrócisz z pełnią sił i chęci

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też się już kiedyś poddałam, niestety zlikwidowałam bloga i teraz żałuję. No ale powstał nowy i tym razem tak łatwo nie odpuszczę! Nie poddawaj się i nie porzucaj bloga.
    Pierwszy zestaw o wiele lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  8. powiem tak.kazdy w zyciu miewa gorszy albo lepszy okres,w blogowaniu rowniez...ja tez czasami miewam kryzysy,nie mam ochoty pisac,odpisywac,czytac etc ...wtedy robie sobie przerwe,odpoczywam od wszystkiego,ukladam mysli,laduje akumulatory i powracam do swiata zywych :)
    dlatego dobrze rozumiem Twoj obecny stan.Pamietaj,ze blog to nie wszystko,tak naprawde liczy sie zycie realne wiec odpocznij sobie,poukladaj sprawy i potem wroc do Nas KONIECZNIE !! bedziemy czekac i pamietac o Tobie !!

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy look idealnie zestawiony ,i ta torba ahhhhhh!

    OdpowiedzUsuń
  10. życzę powodzenia i trzymam kciuki, by wszystko wróciło do normy ;) świetne zestawy, szczególnie ten 1! :D no i niecierpliwie czekam na twój powrót na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy zestaw jest cudny
    ;)

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bon na buty ;)
    Warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wpadlam sprawdzic czy moja ulubiona blogerka sobie odpoczela,ale widocznie potrzebuje wiecej czasu wiec nie przeszkadzam ...uciekam i zycze duzo spokoju,duzo odpoczynku i pozytywnych mysli !!

    OdpowiedzUsuń