Music

piątek, 9 listopada 2012

Parka ...

Hej :] Co by tu  o dzisiejszym dniu opisać ... /// ? Hymmmm ... no to nic specjalnego się nie działo :) Jeszcze przede mną długiiiiiii wieczór więc może poprawi dzień ;] W tej chwili odsłuchuje dawne kawałki " Honoraty Skarbek " nie mogę uwierzyć że tak wspaniała dziewczyna - normalna doszła do swojego obecnego życia " świetnej polskiej wokalistki" Polecam jej piosenki oraz obejrzenia jej bloga " http://www.honorata-skarbek.com/" .

Dziś mam dla was kurtki "Parki". Niestety mało o nich wiem  :P
Mogę powiedzieć tyle że ich kolorem zazwyczaj jest ciemna zieleń " zgnita" . Koszty są najróżniejsze od 150 w górę. Kutki są dłuższe i w tej jesieni szczególnie charakteryzują się wzrokami "moro" . Kurtek można szukać w River Island , H&M , Topshop , New look , Mango... itd :)

 River Island - 275zł
 Topshop - 240zł
 Topshop - 325zł



:) Podoba się??? -  bo mi jak najbardziej : ]
To życzę miłego wieczoru :***

5 komentarzy:

  1. kiedyś mi się podobało moro ;dd

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak ja parki uwielbiam, sama wierna jestem swojej od kilku lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam parki, swoją mam kremową. Co do moro to nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nadal szukam idealnej parki i znaleźć nie mogę :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń