Music

czwartek, 8 listopada 2012

Tie dye :*

Cześć Kochani :) Siedzę sobie koło cieplutkiego kaloryfera podjadając cukierki :P Dziś w szkole, była na prawdę świetnie uśmiałam się od ucha do ucha :] Już jutro piątek ! Piątki są najlepsze ! :)

Dziś mam notkę o Tie dye :]
Już kiedyś wspomniałam o tym na blogu ale nie wiedziałam ze się to tak nazywa :P
Dokładniej mówiąc są to wzorki kolorowe bądź jednego koloru zrobione przez samych siebie. Taki efekt możemy uzyskać spinając gumką zmięte spodnie , koszulkę , sukienkę .. itd. Specjalne farby do tkanin można kupić na allegro od złotówki wzwyż :) Efekty są rewelacyjne zresztą sami zobaczcie : ;]




I na tym tyle bardzo podobają mi się  te wzorki :]

I zostałam nominowana na odp paru pytań od Mlle - Sarah :* Dziękuje bardzo za nominacje :]

1) w jaki sposób wolisz spędzać wolny czas - przed komputerem/telewizorem czy też preferujesz aktywny wypoczynek?
- Jeśli mam mało czasu spędzam go przed laptopem na blogu. Jeżeli jest to weekend z chęcią wolę wyjść z przyjaciółmi na świeżę powietrze niż spędzając go w domu.

 2) czy można Ci zaufać i powierzyć tajemnicę?
- Myślę że tak wiele razy przyjaciele wtajemniczali mnie w jakieś sprawy. I myślę że nie są zawiedzeni . I nigdy nie wyjawiła bym jakieś ważnej tajemnicy .!

3 ) czy jest coś,co chciałbyś/abyś w sobie zmienić?
- Szczeże mówiąc wszystko! Nie lubię siebie z żadnej strony , moja samoocena jest krytyczna.

 4) wolisz ludzi szczerych do bólu,po których możesz się spodziewać nawet najgorszej prawdy,czy raczej pochlebców,którzy powiedzą dokładnie to co chcesz usłyszeć?
- Raczej prawdy jestem osobą która ceni sobie szczerość i nie na widzi kłamstwa . Nawet najgorszą rzecz lepiej usłyszeć niż rzeczy które są nie zgodne z prawdą.

 5) co najbardziej Cię odpycha u płci przeciwnej?
- Szczególnie zachowanie , nie raz zachowują się jak dzieci ;/ Nie raz też ubiór ... 

 6) zgodzisz się z twierdzeniem,że trzeba mieć pięniadze i znajomości,by coś osiągnąć?
- Niestety coraz częściej jest właśnie taka opinia. Moim zdaniem wystarczy wiara w siebie i nadzieja i najbardziej istotne dążenie do celu . 

   7) wolisz słuchać,czy być słuchanym?
- Pół na pół nie raz są sytuacje że wolę słuchać a nie raz wolę żeby inni mnie słuchali.

 8) jaką potrawę z Twojego kraju,każdy powinien spróbować?
- Ja uwielbiam pierożki z serem i zachęcała bym tych co o dziwo nie jedli alby skosztowali :)

9) na czyim koncercie chciałbyś/abyś się pojawić?
- Dużo jest wolkalistów/wokalistek na których chciała bym sie pojawić ale najbardziej na :
Polskiej wokalistki " Honorata Skarbek" i na zagranicznej "Tulisa" i "Birdy" ... <3  :)

 10) jaki film mi polecisz?
- Ja uwielbiam filmy taneczne i polecam z ogromna przyjemnością " Światła sceny chwytaj szansę " i ewentualnie "Twój na zawsze "

   11) co mówisz,gdy nie chcesz dać komuś swojego numeru telefonu?
- Raczej nigdy nie miałam takiej sytuacji bo staram się dawać każdemu kto zechce gdyby jednak taka sytuacja nastała to wytłumaczyła bym że może innym razem i starała się omijać tego człowieka szerokim łukiem ;] 

I to wszystko Jeszcze raz bardzo dziękuję :* :)
Do zobaczenia jutro:*  <3333

8 komentarzy:

  1. efekt Tie dye jest cudowny...od kilku miesiecy przymierzam sie,zeby pofarbowac koszulki ^^
    koniecznie musisz podniesc swoja samoocene - wspaniala osobka z Ciebie i masz w to uwierzyc !!
    pierozkow z serem nigdy nie jadlam ,a polecony film obejrze - dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. PS. gdzie jest u Ciebie witryna obserwatorow?? szukam...szukam i nie widze :/

    OdpowiedzUsuń
  3. milo mi,dziekuje :) pamietam,ze z samego poczatku tez nie mialam witryny,potem grzebalam w ustawieniach (nie pamietam gdzie i jak,ale chyba tam gdzie dodaje sie rozne gadzety typu:licznik,zegar,kalendarz).Poszukaj w ustawieniach i dodaj witryne,zebym mogla dolaczyc do obserwatorow ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny jest ten motyw :)
    bardzo fajny blog :)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW, faktycznie z takich farbek można zrobić po prostu cudo! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swój balsam zakupiłam w Rossmanie, ale pewnie w każdej drogerii go znajdziesz a nawet w supermarketach :P

    OdpowiedzUsuń