Music

czwartek, 15 listopada 2012

Maybe someone can I help you ?


Hej :( Okropny dzień jeden z najgorszych od wielu tygodni ;/ Zaraz idę zrobić cappuccino i zatapiać się w smutkach ;[ Dlaczego jest na świecie to całego głupie " zakochanie". Chyba tylko po to żeby cierpieć ;( I jest mi również bardzo smutno ze jeśli nie komentowałam waszych postów nagle znikliście ;/ Ale napisałam wam wyraźnie że są testy mam mało czasu i dlatego dodawałam krótkie notki na szybko i nie wpadałam do was. Mam nadzieję że powrócicie :*
Znowu powrócił do mnie ból i małe załamanie psychiczne. Około 2 lata temu miałam ogromny problem ze sprawami miłosnymi .... Wszystkie zaistniałe wydarzenie które mnie uraziły powróciły. Chciałam uciec z tej szkoły jak najszybciej , nie rozmawiać z nikim - pomyśleć.! Jak bym chciała żyć normalnie ! Być ładną , mieć chłopaka , nie mieć żadnych problemów mieć środków do życia bezgranicznie.
Ale czy to wszystko realne??? "Kochani wierzcie w siebie jeśli macie jakiś cel dążcie do niego , nie poddawajcie się tak łatwo jeśli upadniecie - wstańcie :] Każdy zasługuje na drugą szansę popełnicie jakiś błąd pamiętajcie on się już nigdy nie powtórzy bo doskonale będziecie pamiętać co jest w danym momencie właściwe a dany błąd naprawicie :> " motto na którym zawsze się opieram jak upadam :)

I na tym tyle moich użaleń :[
I mam dla was dziś coś cieplusiego <3
Przyszło mi do głowy żeby napisać trochę o motywie  "reniferowym" Już powoli blogerki wtaczają w święta ale ja jeszcze przytrzymam troszkę i tylko mały wątek świąt :P
Niesamowicie uwiódł mnie ten motyw i przeszukałam dość dużo stron żeby coś konkretnego znaleźć i znalazłam 3 rzeczy które wam pokażę na obrazkach niżej :* Takich rzeczy szukajcie wszędzie od sieciówek po same sklepy ;]




Uciekam  :*
I do zobaczenia na waszych blogach ;)

4 komentarze:

  1. niestety, ale prawda jest taka, że ludzie sami z siebie nie chcą do nas zaglądać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominuję : ) http://klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat ten ocet kosztował jakieś 6zł ;p widziałam z kamisa malutką buteleczkę za 8-9 więc sobie odpuściłam ;p

    OdpowiedzUsuń