Music

sobota, 10 listopada 2012

;//////


Cześć =) Ładna dziś pogoda ... słoneczko świeci ^^ Niestety mam okropny problem z internetem .. .!!! Ciągle się rozłącza ;/ Wczoraj spędziłam miło wieczór z G. ;] Wczoraj miła urodzinki :> Już jej 3 raz składałam życzenia ale jeszcze raz złożę : Wszystkiego co najlepsze , dużo zdrowia uśmiechu na twarzy , miłości i spełnienia marzeń :****** <33333
I jestem w trakcie uczenia się słówek na angielski wiec mam mało czasu ... Jest ich koło 250 na poniedziałek :(


Komplet cudowne nie sądzicie :) ???
Torebeczka cudowna <3
Idę się uczyć może potem wpadnę papa :*

12 komentarzy:

  1. komplet idealny <3

    buty cudowne, mam słabość do wszelkich `kopyt` :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak... ten komplet jest po prostu niesamowity ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego! ;)
    cudowny zestaw ♥ kurtka, której szukam od zawsze, może wiesz, gdzie można taką dostać? ;)
    masz konto na polyvore? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://sweetgirl19-1.polyvore.com/ zapraszam na moje konto :)

      Usuń
  4. Świetna jest, zastanowie się, ale chętnie bym ją kupiła ;p dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny zestawik ! :D
    ja też musiałam się dziś słówek na ang uczyć :o :D


    wbij do mnie ;*
    welovebaranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj chętnie bym w niego "wskoczyła"!

    Obserwujemy? : D

    http://fashionholicdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zostałaś nominowana na moim blogu do Liebster Blog Award! ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. owszem ładny zestaw :)Niestety już nie na tą porę roku :P

    OdpowiedzUsuń