Music

niedziela, 11 listopada 2012

:** Love <33333

Cześć :) Właśnie odpoczęłam od mojej okropnej nauki i w końcu po wielu próbach udało mi się wejść na internet "ciągle się rozłącza" !!!! Miałam dziś cudowny dzień niby w domu ale najwspanialszy <33333 :* Słoneczko ^^ Po raz kolejny zostałam o tagowana jest mi bardzo miło :) :** Niżej po mojej notce odp na pytania :]
I przygotowałam dla was mój  outfit ba szybko nie jest rewelacyjny :D


 Odpowiedzi :

1. Gdybyś mogła wybrać miejsce na świecie, gdzie mogłabyś spędzić resztę swojego życia, to gdzie by to było?
- Myślę że chciała bym wyjechać do New York i ułożyć sobie życie od samego początku.

 2. Jak odnosisz się do przemocy wobec zwierząt?
- Jestem bardzo przeciwna przemocy!!! Ludzie którzy źle traktują zwierzęta powinni być karani nawet i do dożywocia ! zwierzęta to istoty żyjące można ich nawet podkreślić jako ludzie tylko w tym że nie mówią i nie chodzą tak jak my ! Chciała bym kiedyś wnieść jakąś ustawę całkowicie wzbronione narażania zwierząt  na zdrowie !!!!!!!!

3. Co zrobiłabyś gdybyś mogła, żeby świat był lepszym miejscem?
- Nie mam pojęcia jest dużo rzeczy które w świecie jest złe i powinno się zmienić może w szczególności nienawiść do samych siebie.

  4. Co zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
- W szczególności  przyjaciół są dla mnie bardzo ważni mojego słodkiego kotka i Lusi moja cudowną psinkę :)

  5. Gdybyś wygrała milion, co byś zrobiła?
- Pieniądze do szczęścia nie są potrzebne ale skoro już bym je miała wybudowała bym cudowny dom na miejscu starego , wykupiła jakiś domek na morzem i kupiła dużo dużo butów <3 I trochę pieniędzy oddała bym na schroniska.

 6. Gdybyś mogła zmienić coś w swoim życiu, co by to było?
- Chciała bym wyjechać gdzieś daleko  z mojej miejscowości - nie wracać zapomnieć o złych rzeczach o szarej rzeczywistości i zacząć życie od nowa ...

7. Finlandia i renifery czy Polska i rysie?
- Myślę że Finlandia i renifery :D

  8. Blackberry czy iPhone?
- iPhone :>

  9. Jakie jest Twoje największe marzenie?
- Gdybym je wyjawiła prawdo podobnie by się nie spełniło wiec ..... Zachowam to dla siebie :*

 10. Czym się w życiu zajmujesz poza pisaniem bloga?
- Chodzę do szkoły  i żyję jak normalna nastolatka =]


Dziękuję bardzo Blond Ambition za o tagowanie :************
Dobranoc Kochani :* <3333
Love , love, love <333

9 komentarzy:

  1. A ja wlasnie musze uciekac do nauki :((

    OdpowiedzUsuń
  2. i like the collection, amazing autumn pieces <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. sympatyczny outfit,koszula bardzo mi sie podoba !:) ladnie odpowiedzialas na pytanie o przemocy wobec zwierzat,bravo!! gdybys wygrala milon,to nie zapomnij mi kupic jedna pare butow ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny, ale buciki nie na teraz :P coś na aktualną porę roku by się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dokładnie, wyjechać i zacząć od nowa

    OdpowiedzUsuń