Music

piątek, 16 listopada 2012

:( ;( ;[ .... !

Hej ;( Nie mam ochoty w prawdzie pisać mam cichy dzień. Uśmiechałam się dziś na siłę w szkole w domu z rana nic nie rozmawiałam ... Wyszłam tylko ze słowem "pa". W szkole się poprawiło mogłam porządnie porozmawiać z K. i wszystko jej powiedzieć co mnie gnębi. Surowo potraktowałam koleżankę muszę w poniedziałek wszystkich przeprosić za moje podłe zachowania. :[ .Złapało mnie małe przeziębienie z chęcią bym została przez tydzień w domu na uporządkowanie myśli , poukładanie spraw i po prostu odpocząć od głupiej codzienności !!!!
Dziś  komplety bardziej na jakieś uroczystości ....



Wszystkie buty z kompletów są cudne ... !

Pytania od Klaudii :) 
1. Spódnica vs.Spodenki
- Zależy od dnia jeśli jest to zwykły dzień to spodenki a spódniczki tez lubię ale nie na co dzień :p 

2. Ulubiona Piosenkarka ?
- Na chwilę obecną Loreen -  my heart is refusing me .. ♥ 

3. Ulubiona strona internetowa ?
- Facebook i blog :) 

4.Ulubiony Blog  ?
- Wszystkie uwielbiam <3 Każdy ma coś innego w sobie :)  Ale jeśli chodzi o ścisłość to : http://dziewczynawzieleni.blogspot.com/

 5. Najładniejszy Kolor według Ciebie ?
- Limonka , Miętowy , Czarny :>

 6. Ulubiony Przedmiot ?
- Zajęcia artystyczne  i troszkę W-f 

7. Kolor oczu  : P ??
- Zielony ^^

8.Co najbardziej Cię denerwuje ??
- Bywa że wszystko !!!!

 9. Hobby ??
- Jeżdżenie na rowerze , śpiewanie , tańczenie i dużo dużo innych :)

10. T-SHIRT VS. Długi Rękaw 
- T-shirt ...

Bardzo dziękuję Klaudii za nominację cieplutko Pozdrawiam :*
Do zobaczenie życzę miłego , spokojnego dnia :*



8 komentarzy: