Music

piątek, 2 listopada 2012

Early in the morning :)

Hej kochani dziś hymmm .... dziwnie na dworze ... ale nie jest tak źle :) Pierwszy raz od bardzo dawna wstałam o godzinie 8 :o ... Jestem z siebie dumna bo mogę zaoszczędzone 1,5 godziny na przykład na napisanie notki :**** To teraz jak wspomniałam w wczorajszej notce że będzie o tym "szczęściu" :)
To zacznę od tego że jestem prostą , zwykłą dziewczyna .... Chciała bym na prawdę dużo ale jestem mało śmiałą osobą , skrytą w kwestiach jak się zakocham i wiele wiele innych. Jestem moim zdaniem brzydka nawet mało powiedziane nie na widzę siebie z żadnej strony !!!! ;/
Nie chce ujmować mojej kwestii tego szczęścia w sposób prosty dlatego że ten ktoś nie wie że ja coś do niego czuje ... Mam nadzieję że tej notki nie odczyta bo można po niej dużo wnioskować ...
To zaczęło się od słonika postanowiłam sobie ze będzie mi przynosił szczęście w szczególności w miłości. Odkąd go założyłam zaczęłam zauważać że ktoś w końcu na mnie spojrzał , nigdy w życiu nie myślałam że taki ktoś jak On zwróci na mnie uwagę .... nawet nie przypuszczałam i się zaczęło to wielokrotnie powtarzać :] Na początku traktowałam to jako moje nadzwyczajne złudzenia ale nie dawało mi to spokoju i powiedziałam I. .... Potem K. I ciągnie się to już pół roku :) Na każdy dzień oczekuje z niecierpliwością bo w każdym dzieję się coś zawsze ciekawego. Każdy gest jest dla mnie najważniejszy na świecie :* No ale nie raz bywają takie dni w których nic nie ma i się nic nie dzieję :(((( A wtedy mam okropny dołek ale mając słonika na drugi dzień za zło dostaje prze szczęśliwy dzień z pełnymi wrażeniami :*** I na tym kończy się moja historia chciała bym wam to powiedzieć w prost jednak jak napisałam u góry "  jestem skryta w kwestiach jak się zakocham" i choć bym chciała to jednak nie dam rady wam tego napisać :( Gdyby się to wszystko wyjaśniło na pewno będę pamiętała o blogu i z pewnością napisała bym z nawet najmniejszymi drobiazgami ;] Moja historia się nie zakończyła i mam nadzieję że się nie zakończy ........ :*** <3333333

I mam jak zwykle rutynowo 3 kompleciki :)

Spodnie - Cubus - 149zł
Buzka - Cubus - 129zł
Kopertówka - Mohito - 89.90zł
Szpilki -  allegro - ...-

Top - Oysho - 69.90zł
Marynarka - Topshop - 200zł
Spódniczka - H&M - 39.90zł
Lity - 170 zł
Kopertówka -  ... -


Spodnie - 169zł
Top - Mango 69.90zł
Ramoneska - River Island - 300zł
Torebka - Reserved - 119.90zł
Szpilki -.... -

To ja idę papa Kochani jak macie dla mnie jakieś rady to z chęcią je wysłucham piszcie :***
;] kisssssss :*


12 komentarzy:

  1. Najlepszy jest ten różowy! :D Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też podoba się najbardziej zestaw różowy <3
    ta spódniczka jest świetna :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 zestaw jest świetny ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę szczęścia ;) świetne zestawy :D wszystkie są mega! ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również życzę ci szczęścia ! Nie wiem który zestaw jest najlepszy, ponieważ wszystkie są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna spódniczka z h&m, uwielbiam ją! ♥
    całusy ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. rozumiem Twoja niesmialosc... w bardzo podobny sposob reauguje na kogos kto mnie ciagnie jak magnes i uwazam,ze taka niesmialosc jest piekna.na razie bacznie obserwuj zachowanie tego kogos i czekaj na pierwszy krok z jego strony ,jak nie mozesz wziasc inicjatywe w swoje rece,ale taktownie i z umiarem :) zycze Ci,aby uczucie bylo odwzajemnione i szczere !

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję ślicznie i zapraszam w takim razie częściej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko fajowe ;D
    Proszę wejdz na mojego bloga, skomentuj , zaobserwuj oddzwiecze się ♥
    To dla mnie ważne ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń