Music

środa, 14 listopada 2012

Boots <3333333333 !


Hej :) Hymmm ... dzień nie zbyt ;/ Pisaliśmy matematykę i przedmioty ścisłe :| I tak na ogół dzień mi nie sprzyjał ;(((( A teraz sobie siedzę i myślę żeby jak najprędzej wyjść z domu ;/
Dziś napiszę wam o moim wynalezisku :)
Są to buciki MILITARNE ĆWIEKI DŻETY ..! Długo szukałam właśnie czegoś takiego :]
Szczególnie żeby były militarne i koniecznie z ćwiekami :P A no i oczywiście ze skórki eco ;>
Wczoraj dość długo przesiedziałam na allegro żeby coś w końcu znaleźć już miałam wyłączać allegro a tu takie cudeńko wpadło mi w łapki :p I z moich wniosków i mojej mamy jestem okropnie wybredna ! w butach :D Cena to 100 zł no nie jest tak źle myślałam że będzie gorzej no ale muszę odmówić kilka przyjemnością żeby je mieć ... Niestety nie mogę wam pokazać zdjęć ponieważ wszystkie prawa są zastrzeżone ale podam wam link :) Dla mnie - spadły mi z nieba ;-] 


Co wy o nich myślicie ? Warto kupić ??? 
I dla was na poprawę dnia świetna pioseneczka :*


Milutkiego dnia :* 
Kiss <3

2 komentarze:

  1. ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA! SZCZEGÓŁY U MNIE ;]
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jesli chodzi o buty to tez jestem strasznie wybredna :/
    te butki z allegro sa sliczne i w srodku jakie cieplutkie ...
    moze sie potarguj troche i nie bedziesz musiala rezygnowac z innych przyjemnosci?

    OdpowiedzUsuń