Music

wtorek, 13 listopada 2012

Dieta czyni cud :) 

Cześć dziś od toczę od dziennych notek z modą i przytoczę coś innego ;]
Chce dziś wam opowiedzieć o  diecie. Nie jestem osobą chudą ... ;/ Koleżanki wmawiają mi że jestem chuda i nie wiedzą czego ja tak na prawdę od siebie chcę. Być może mam jakąś obsesję , nie raz myślę że uda są ogromne a o brzuchu nie chce wspominać, mam też takie chwile  że absolutnie nie chce myśleć o takich dziewczynach którym widać kości ;/  !!!! Myślę że wagę mam w porządku tylko chodzi o jej nie rozprowadzenie na całe ciało ;p W wakacje przez tydzień starałam się odżywiać w białko i błonnik odrzucając całkowicie czekoladę , fast - foody i inne zbędne kaloryczne przekąski.
Ćwiczyłam codziennie rano i wieczorem - najbardziej chodziło mi o zrzucenie brzucha i po tygodniu stwierdziłam ze to na prawdę działa. Czułam się lżejsza brzuch spadł :)))

I mam dla was kilka porad : Dla chętnych na prawdę polecam wszytko co pisze poniżej :)

1) Spożywaj posiłki bez pośpiechu. Twój organizm będzie tak samo syty, jeśli przez 20 minut zjesz jedną kanapkę powoli jak wtedy, kiedy przez 5 minut łapczywie wepchniesz w siebie trzy. Brzmi to jak absurd, ale to prawda!

2) Jedz co 3-4 godziny posiłki, które dostarczą ci odpowiednich wartości odżywczych: dzięki nim przyzwyczaisz swój organizm do ciągłej przemiany dostarczonych związków w energię!

3) Nie podjadaj pomiędzy posiłkami! Tak najłatwiej przytyć!

4) Zrezygnuj z jedzenia przed snem i w nocy - kiedy śpisz twój żołądek nie jest w stanie strawić dostarczonego pokarmu.

5) Nie przejadaj się, wstawaj od stołu kiedy będziesz czuł chęć na coś jeszcze. Po dwudziestu minutach głód ustąpi.

6) W razie konieczności jedzenia w Fast foodach wybieraj sałatki. Uważaj na sosy - są niezwykle kaloryczne.

7) Staraj się spożywać pokarmy z jak największą zawartością błonnika, dzięki niemu szybciej będziesz tracił na wadzę. Mniej kalorii i tłuszczu = większe efekty! Nie stosuj jednak diet skrajnych.

8) Pij dużo wody! Pomoże Ci ona oczyścić swój organizm z toksyn i poprawi proces spalania tkanki tłuszczowej, a także twoje samopoczucie!

9) Jeśli to możliwe, wybieraj produkty ekologiczne. Są one droższe, ale nie posiadają konserwantów i innych niezdrowych substancji.

10) Wzbogać swoją dietę w białko, które jest niezbędne do rozbudowania mięśni. 

11) Uprawiaj systematycznie sport! Dzięki niemu będziesz w stanie osiągnąć więcej każdego dnia!

I na tym tyle myślę że każdy podpunkt jest na prawdę bardzo cenny. Jestem osobą która praktycznie bardzo, bardzo mało je. Moje porcje są jak dla 5 letniego dziecka ... 
Skąd to tycie nie mam pojęcia myślę że po prostu źle się odżywiam i stąd te skutki . Mam nadzieję że od dnia dzisiejszego każda z nas będzie odżywiała się tak jak potrzeba nawet dla dobrego samopoczucia :) I wybaczcie mi ze teraz rzadko odwiedzam wasze blogi ale są testy i nie mam czasu ;/
Do zobaczenia :***  ♥♥♥

2 komentarze:

  1. znam te zasady, ale trudno mi ich przestrzegać, też nie jestem do końca zadowolona ze swojej figury :(

    OdpowiedzUsuń
  2. wlasnie ! to podjadanie miedzy posilkami jest strasznie nie zdrowe :/

    OdpowiedzUsuń