Music

sobota, 1 grudnia 2012

Patterned trousers ;-)

Cześć :* Od samego rana jestem zabiegana ;/ Musiałam wstać wcześniej i wybrać się z koleżankami na zakupy świąteczne bo mamy mikołaja w szkole ale na szczęście mam już to za sobą :] Jednak teraz patrze na allegro jakieś laleczki barbie dla mojej bratanicy niestety nic nie mogę ciekawego znaleźć i nie wiem czy to najlepszy prezent ...;/ Ona ma wszystko !!! Może macie jakieś ciekawe pomysły ma 5 lat ??? I spokojnie ból klatki piersiowej prawie zanikł :)
I mam dziś dla was " Wzorzyste spodnie " :P
Hymmmm tej jesieni królują właśnie takie spodnie , leginsy . Rodzajów wzorów jest mnóstwo , kolorów , materiałów. Każdej z nas coś się na pewno spodoba. Cena jest normalna jak u zwykłych prostych spodni czy leginsów znajdziecie je wszędzie =]





Uciekam :*
 I love you ♥♥♥

13 komentarzy:

  1. Kochana! "I tylko jedno może unicestwić marzenie-strach przed porażką". Staram się tym kierować. Może Ty też powinnaś? Wiem, że ciężko jest z tym wyznawaniem miłości, ale często jednak warto zaryzykować, bo można więcej zyskać niż stracić.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne ciuszki :)

    http://beauty-fashion-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. geeenialne spodnie, zdecydowenie hit tego seezonu

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś takie spodnie mne nie przekonują :) może dla tego że widziałam je tylko w wersjii legginsy na bardzo grubych paniach?

    OdpowiedzUsuń
  5. ciesze się,że ból w klatce piersiowej minął ! ja jak miłam 5 lat bardzo lubiłam dostawać zabawki kreatywne,np puzzle dla najmłodszych( z 50 kawałków),komplet błyszczących mazaków i kredek,albo coś co samemu można złożyć,pomalować,ozdobić,nawlec na sznureczki...takie zabawki najbardziej mnie rajcowały.
    spodenki sliczne zarówno deseń jak i krój !

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie szalone wzory ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Skarpetki kosztowały 14.90 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do takich nóg trzeba mieć mega szczupłe i zgrabne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszukaj na allegro :) Na pewno znajdziesz coś podobnego w przystępnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń