Music

środa, 5 grudnia 2012

Santa Claus !!! ♥ ;)


Cześć :* ;) Ojej co za dzień jak dla mnie niezbyt udany - bywały lepsze. Kochani idąc ze szkoły coś mnie napadło jak zwykle :] Ale mam wrażenie że jestem u oczu ludzi postrzegana jako dziwna osoba :[ Dlaczego ??? Hymmm może dlatego że w szkole jestem inna < spokojna , nie rozrabiam , mało mówię , cicha > Ale to tylko w szkole poza nią absolutnie tak nie jest ! Jestem śmiałą osobą , uśmiechniętą , wygadaną i raczej postrzegana jako sympatyczna osoba tak się wydaję :) Ale oczywiście to ocena innych =) Więc kto mnie nie zna dokładnie niech absolutnie nie ocenia po pozorach !!! ♥ :* 
I mam dla was 3 zimowo- mikołajkowe kompleciki w każdym z nich jest coś związanego z mikołajem. W jednym reniferek w drugim śnieżki i do tego jeszcze w ostatnim samo mówiąca nazwa na t-shircie :) Jutro mikołajki niestety zapewne nic nie dostanę oprócz może pieniędzy na wyjazd sobotni "na mikołaja" :P - Jak mi brakuje dzieciństwa tych słodyczy , prezentów budząc się rano ... No cóż co było nie wróci.:( 




I ostatnio zalogowałam się na stronie ShinyBox. Można zamawiać tam pudełeczka z kosmetykami :) Ale jest również opcja uzbierania punktów i dostanie za darmo przez ilość punktów :> 
http://shinybox.pl/?ref=09120f3 - Dokładnie pod tym linkiem możecie się przyłączyć do tej strony . Zachęcam ... I całuje do jutra :*

4 komentarze:

  1. Najlepszy 1 moim zdaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zestaw 1 najlepszy ale za to w drugim jest mega czapka i rękawiczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne!!
    Pozdrawiam;*
    Obserwujemy?;)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń