Music

piątek, 7 grudnia 2012

Misiu   ....


:** Hej ;) Kochani miałam przybity dzień :( Być może dlatego że i wieczór był dość okropny .. ;/
No ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło pod koniec wszystkich lekcji jakoś napłynęła do mnie radość :] Mam ostatnio okropne dawki chumoru że z chęcią na kimś bym się wyżyła !!!! Przed wczoraj przyszła do mnie paczuszka z bucikami ♥ ! Są śliczniusie , kiedyś pokażę ;) Jutro jadę na cały dzień do Krakowa ♥ W końcu gdzieś się wyluzuję - odpocznę! :) Wczoraj były mikołajki jestem zdumiona bo dostałam słodycze ! <3 Pamiętacie jak wam mówiłam że  dawno czegoś takiego " drobnego ale co sprawia radość nie dostałam " a tu proszę paczuszka - multum słodkości ajjjjj tego właśnie mi potrzeba ! :) A w szkole na mikołajki dostałam cudowny łańcuszek zdjęcia ... i zaraz wam wszystko o nim opisze :>



No to mogę powiedzieć o nim tyle że jest dość ciężki ... ale niezwykle pasuje do wszystkiego :)
I ogromny plus dwustronny =) Uwielbiam go ♥
I love you treasure ♥♥♥ 
Życzę miłego weekendu kissss :*

7 komentarzy:

  1. zapraszam na ostatnie dni konkursu u mnie, można wygrać dowolny naszyjnik :) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, fajnie piszesz! :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie! :) www.obecny.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog i notka też jest super. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa, uroczy misiu <3 :)

    zapraszam do siebie -http://madeformoment.blogspot.com/
    Duża, duża dawka fotografii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jej,ten misiaczek jest cudowny !! Mmm,slodycze i czekoladki to najlepsze umilacze jesienno-zimowych dni :) nigdy nie bylam w Krakowie,podobno jest tam bardzo pieknie ^^

    OdpowiedzUsuń