Music

poniedziałek, 10 grudnia 2012

Kraków ♥♥ ...


Hej Kochani :) Jestem padnięta po dzisiejszym dniu :( Za to dzień był niezwykle miły szczególnie lekcja Techniki ♥ Pomijając szkołę chce poruszyć samą siebie - dziś przekonałam się że umiem rozmawiać z prawie wszystkimi chłopakami ale nie potrafię tylko z tym jednym z tym który mi się tak bardzo podoba ( owszem rozmawiam ale nie naturalnie)  - wstydzę się ! czy to ja jestem dziwna czy nadzwyczajnie tak jest ?

Byłam w sobotę w Krakowie było fantastycznie :) Już ten klimat świąteczny , choinki ♥ Spędziłam tam 12 godzin a dokładnie w galerii Krakowskiej :D Wiem 12 godzin to jest lekka przesada ale w ogóle tego nie odczułam tego samego bycia :P Byłam z koleżankami z K. i G. na lodowisku szczerzę mówiąc byłam 1 raz :> I co ? -  doznałam małego uszczerbku zdrowia ;/ Niestety pogrążam się teraz w okropnym bólu i staram się mało ruszać upadłam na samą kość ogonową ! :( W dodatku złapałam małego kataru :[ No ale jeśli nie wyciągając wniosków tych złych to mogę powiedzieć że było cudownie Pozdrawiam K. i G. :*** Za wspaniały dzień i czekam z niecierpliwością na kolejny <3



Do zobaczenia i bardzo Przepraszam ale nie mogę w chwili obecnej odwiedzić wszystkich blogów ze względu na brak czasu. Za to wszystkich cieplutko Pozdrawiam i niebawem do was wpadnę :**
Kocham ♥ ! ;*

16 komentarzy:

  1. czyli po prostu pupe sobie obiłas heheh norma ja tez musze zawsze zaliczyc glebe a właściwie lód :) fajne rzeczy :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem czy sie zalaczyl komentarz siadł mi net na chwilke- wuiec bede czekac na posty dwaj znac i koniecznie umiesc na blogu obserwatorów zeby mozna bylo dolaczyc no chyba ze ja nie moge znalezc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie no ja wiem ze ty jesteś u mnie widze cie kochana :) ale ja chce dolaczyc do ciebie i nie moge znalezc u ciebie na blogu tego widgetu - dolacz do tej witryny :)czyli GFC <3

      Usuń
  3. Ta czarna koszula jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kraków jest na pewno piękny o tej porze roku:) btw Buty są nieziemskie //obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stara zasada- pogadasz z każdym, tylko nie z tym, z którym powinnaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula jest prześliczna;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jestes dziwna ! ja tez tak mam,ze ze wszystkimi rozmawiam naturalnie,a z tym jednym zapominam po ludzku zlozyc zdania. do tego czerwienie sie jak burak na dozynkach:/ zycze szybkiego powroru do zdrowia !!

    OdpowiedzUsuń
  8. great post! love the blouse! Maybe we follow each other !? Let me know , follow me & i´ll follow back :) Many greetings www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne buty ^^

    http://mental-lithium.blogspot.com/ -zapraszam! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja :D eh... każdy kiedyś musi zaliczyć upadek na lodzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. czemu nie wchodzisz wszystkich wystawiłaś zawiodłam się :(
    Maja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze względu na brak czasu jeśli chce się prowadzić bloga to w miarę starannie, myślę że powrócę w czasie ferii na jakiś czas ale nie mogę nic obiecać ;* Choć w sumie nic nie wiadomo wystarczy kilka dni wolnego i plany mogą się zmienić ;] Miło że ktoś chce go czytać ;) Pozdrawiam ... ♥

      Usuń