Music

czwartek, 30 sierpnia 2012

striped bag ;****

striped bag ;****

Przepraszam za moją dłuuuuga nieobecność ale niestety każdemu należy się chwila oddechu i spokoju ;) Śliczną pogodę mieliśmy ostatnio ^^ piękna była ... 

I co do szkoły brak słów jak usłyszę słowo "szkoła" doprowadza mnie do nerwów ... no ale takie życie czegoś musimy się nauczyć co dobre to szybko mija no ale gdyby nie było zostało nam jeszcze 3 cenne dni więc WYKORZYSTUJMY !!! 
Dziś mój post będzie o prześlicznej torbie którą kilka dni temu sobie zamówiłam na rok szkolny . Torba jest w sumie klasyczna taka delikatna nie pstrokata ale jednak kusi swoim urokiem .... ten kolor !  mmmm .. słodka ;) 
Z pewnością przyda się na ten ciężki rok choć ona będzie moja dobrą stroną ;p jedyną ze szkoły ... kosztowała na allegro 65 zł z przesyłką kolorów jest znacznie więcej np : granatowy , niebieski , szary , pistacjowy itd... ;) 

I kilka zdjęć podziwiajcie i komentujcie <333333




To ja uciekam na jakiś dobry film i lodyyyy <333 
Słodkich ;*

1 komentarz: