Music

piątek, 17 sierpnia 2012

Short corsets .... ;) 


Cześć z dnia na dzień wydaje mi sie że pogoda sie zmienia na całkiem dobre ;) Mam nadzieję że jeszcze zagości do końca wakacji i będzie mozna ja wykorzystać na jakiś wypad z przyjació,łmi ... ;p

Dziś chcę poruszyć temat o krótkich gorsetach są dość ciekawe w rózne wzory i tak daalej ,  pasuja do większości stylizacji tylko probem w tym że ich nie mogę odnaleźć znajduję jakieś długie brzydki gorsety które dawno wyszły z mody .... ;/
Chodzi mi o ten trend który niedawno wszedł w modę jeżeli widziałyście na allegro to z chęcią bym je zobaczyła w prawdzie nie mam pojęci nawet po ile są .. ;/ Ale liczę na was bo w ostatnim poście żadna mi nie pomogła ..... ;/ to co czekam ... ;*



To do zobaczenia ... ;p a i może macie jakieś pomysły które mogła bym poruszyć na blogu ?  ;*****

2 komentarze:

  1. Świetne są te gorsety ! :) bardzo mi się podobają :P gdybym miała idealna figurę już bym taki kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc tez idealnej figury nie mam ale od czego są diety ... trochę męczarni a potem można się cieszyć takimi cudeńkami ... ^^

    OdpowiedzUsuń