Music

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Cześć mam na imię Klaudia mój blog będzie prowadzony z myślą  o modzie zwierzętach itd ..... Zakładam bloga ponieważ chce się podzielić tym co mi się podoba i chce też zobaczyć co wy macie do zaoferowania ;) zachęcam do codziennego  zaglądania, komentowania i podawajcie linki do waszych blogów ... ;p    

Dziś małą zachęta do obejrzenia mojego bloga :

Moją pierwszą myślą są śliczne leginsy "Galaxy" - strasznie mi się podobają niedawno weszły na rynek mody i na pierwszy rzut oka strasznie mi się spodobały. Sama nie wiem co jest w nich takiego ale wydaję mi się  po prostu kolory i coś takiego co same w sobie maja . Moim zdaniem na razie są za drogie ... ;/  zwykłe leginsy z prostego materiału a tyle kosztują .... ;/ nie wiem może dla mnie tylko za drogie będę czekała na promocje chyba że się kompletnie skusze się nie powstrzymam i kupię ... ;) a oto kilka zdjęć :









Jeśli znalazłyście jakieś promocje to podrzucajcie linki kiss ;*****
I zapraszam oczywiście do komentowania ;p

1 komentarz:

  1. rowniez nie rozumiem czemu sa takie ceny ......
    ale leggi sa fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń