Music

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Maybelline new york !!!!

Maybelline new york .!.!.!

Ładna pogoda ale mam humoru ;/  , może koleżanki coś zdziałają wiecie dziś jest "ŚWIATOWY DZIEŃ WYZNAWANIA MIŁOŚCI" .... Kto ma wyznać niech wyznaje ;)

Dziś post o nowym tuszu którego jeszcze nie próbowałam .... 
Wypatrzyłam na allegro cenę : od 24 zł w górę z przesyłką 27 lub 28 jak się nie mylę no nie jest to najtańszy tusz ale z biegiem czasu pewnie będzie stopniowo taniał ... mam  nadzieję ;)
Wyczytałam ze przedłuża rzęsy o 4mm , Nowoczesny tusz, dzięki formule z nylonowymi włóknami (wykorzystywanymi do produkcji sztucznych rzęs), w widoczny sposób modeluje i wydłuża rzęsy- doczepiając do nich wyjątkowo długie, intensywnie czarne włókna. Dodatkowo, mascara została wyposażona w szczoteczkę Fiber-Fix z 6 różnymi punktami styku dla uzyskania optymalnej przyczepności włókien do rzęsy. ;p

A tutaj macie kilka zdjęć jak myślicie gdzie jeszcze można kupić właśnie taki tusz po okazyjnej niskiej cenie??? 








I co myślicie o nim ?
Miłego  i słodkiego dnia ;) ;****
Nie zapomnijcie że dziś 20 sierpnia ;) <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz