Music

sobota, 18 sierpnia 2012

Ćwieki ... ^^

Hejjj ... jaka dziś cudna pogoda a nie mówiłam że się zmienia pogoda na lepsze jutro mam nadzieję że jeszcze lepiej będzie ;p

Dziś post o ćwiekach zauważyłam że są one prawie wszędzie no może w mojej miejscowości mniej ale coś tam się pojawia .
Ćwieki mozna kupić na allegro i coś samemu zrobić jest naprawde wiele sposobów a nie trzeba wydawać dużo pieniędzy na np : buty z ciwkami albo shorty ... ;)
Dużo  takie shorty kosztują ponieważ jest to nowość za rok cena spadnie o 50 % ale po co czekać jak na allegro są różne kształty i rozmiary cwieków ... koszt takich ćwieków to około : 8 zł i nawet niżej ... Przedstawiam wam kilka zdjęć co mogłybyście z takich ćwieków same wykonać :




I jak podoba wam się ??? bo mnie strasznie sama muszę coś wykonać ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz