Music

piątek, 22 lutego 2013

American Eagle ...

;* Co u was ? ;) U mnie hymmmm .... bardzo dobrze ;] Jednak wczorajszy dzień był o wiele lepszy ;)
Dawno nie rozpisywałam się na różne moje tematy - w sumie zawsze są skomplikowane ;/ I tak ich nikt nie czyta choć może :) No to może poruszę dzisiejszy mój temat z koleżanką : Tak sobie zaczęłyśmy rozmawiać że jeśli coś planujemy nic się nigdy nie wydarzy :( Dużo sobie zaplanowałam i nigdy nic z tego nie miałam ogólnie mówiąc jestem osobą która "Coś chce a nigdy nie ma". Dużo rzeczy wydarzyło się o których nie byłam w stanie pomyśleć że się wydarzą wiec może warto nie myśleć ;P

Wiosenno-letniea kolekcji marki American Eagle Outfitters ;)













I wiele , wiele innych rzeczy jest w odsłonie wiosenno-leniej ;) 
Ale wybrałam te które przypadły mi do gustu ;] 
Idę pod kocyk , pijać kakałko i plotkować z koleżankami ;*

1 komentarz: