Music

czwartek, 3 stycznia 2013

Sweet rotifers ... ;)



Dzień dobry ;* W końcu się wyspałam ;] Jak widzicie dokonałam malutkiej zmiany na blogu ;) Mam nadzieję ze się wam podoba : >

Mam dla was dziś coś pożytecznego i powolutku wchodzącego w modę ;) Przeglądając sobie stronkę jednej z dziewczyn na fb zwróciłam uwagę na jedno ze zdjęć a było to mianowicie zdjęcie wrotek :P Chce podkreślić że wrotki które widziałam na zdjęciu są całkowicie inne niż te sprzed kilku lat ;)
Wyróżniają się kolorem , wzorami ogólnie mówiąc swoją nowoczesną oryginalnością =) I ogromny plusem jest odczepianie bucików które są bardzo bardzo stylowe ;) Te które zaraz pokażę znalazłam na Topshopie za £210.00 To podziwiajcie i komentujcie ;* 






Przepraszam za tak małe zdjęcia :* 
Tutaj link i więcej informacji ;) 
http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=33057&storeId=12556&productId=8640165&langId=-1&categoryId=&parent_category_rn=&searchTerm=32X47DTEA&resultCount=1&geoip=home

Uciekammmm ;*
Sagggga ♥♥♥

8 komentarzy:

  1. Ładne może i są ale jeździć nie umiem.. serio! Jazda na rolkach jest dla mnie mniej skomplikowana :) i bezpieczniejsza! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow te rolko-buty są cudne !!! <3

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie też sobaczyłam 1 zdjęcia na jakimś fanpejdżu i bardzo mi się spodobały...Chyba zakupię wrotki na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń